۱۴۰۲.۰۸.۰۴

دومین جلسه رویداد آموزشی طنز «قلمه استان یزد» هشتم و نهم آبان ماه در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری،قلمه با جمعی از استادان و مدرسان نام‌آشنای حوزه طنز به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کند و با برگزاری رویدادهای استعدادیابی، آموزشی و تخصصی، سعی دارد طنزپردازهای حرفه‌ای و متعهد تربیت و به فضای رسانه‌ای کشور تزریق کند.

روابط عمومی دفتر طنز اعلام کرد که این بار با جلسه دوم «قلمه استان یزد» در این استان زیبا کنار شما هستیم.در این رویداد به غیر از کارگاه آموزشی، کتاب طنز و بسته آموزشی هم به شرکت‌کنندگان تقدیم می‌شود.قلمه در یزد با سه کارگاه، میزبان علاقه‌مندان به طنز و طنزپردازی است.
کارگاه داستان‌نویسی طنز با عنوان« مهارت شخصیت‌پردازی در داستان طنز» که استاد داوود امیریان ،‌نویسنده، فیلمنامه‌نویس، طنزپرداز ، مدرس داستان‌نویسی، نویسنده کتاب‌های طنز پرفروش، نویسنده فیلم سینمایی نفوذی و… در آن تدریس می کند.

کارگاه استندآپ کمدی با عنوان« بالاخره بامزه می‌نویسم!» که نیلوفر ناظری کمدین و طنزپرداز، نویسنده‌ی برنامه‌های دورهمی، خندوانه، چهارشگفت‌انگیز، بگو بخند و مدرس آکادمی استندآپ‌کمدی امیرکربلایی‌زاده مدرس آن است.
کارگاه زیست طنزپردازی با عنوان « انتقال تجربه یک طنزپرداز بی‌تجربه» که محسن فراهانی نویسنده و طنزپرداز، سردبیر سایت دفتر طنز، نویسنده کتاب پاپاراتزی و نویسنده برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی در آن تدریس می کند.

این کارگاه‌ها در تاریخ ۸ و ۹ آبان ۱۴۰۲ در حوزه هنری یزد برگزار می‌شود و علاقمندان می توانند برای ثبت نام به ghalame.ir/yazd مراجعه کنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha