۱۴۰۲.۰۳.۰۳

فراخوان جشنواره عکس منطقه‌ای عشایر با عنوان «فصل استقبال» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، فراخوان جشنواره عکس منطقه‌ای عشایر با عنوان«فصل استقبال» از سوی حوزه هنری و مرکز رسانه و اطلاع رسانی سازمان تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

احمد رضا باقری مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: جشنواره عکس منطقه‌ای با محوریت فرهنگ عشایری در استان‌های چهارمحال و بختیاری، فارس، خوزستان، کهکیلویه و بویر احمد و لرستان برگزار می‌شود. بر همین اساس عکاسان می‌توانند برای حضور در این جشنواره عکس‌های خود را که به صورت مستند تهیه کرده‌اند در دو بخش تک عکس و مجموعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

باقری اظهارکرد: خانواده در فرهنگ عشایر، آیین‌ها و رسوم مذهبی و بومی عشایر، حماسه در عشایر، فرهنگ تلاش و تولید در جامعه عشایری و تعلیم و تربیت در عشایر از جمله موضوعات این جشنواره هستند.

به گفته وی در بخش مجموعه عکس یک منتخب به عنوان عکاس برتر معرفی خواهد شد و در بخش تک عکس به نفر اول تندیس جشنواره و مبلغ پنجاه میلیون ریال، به نفر دوم تندیس جشنواره و مبلغ چهل میلیون ریال و به نفر سوم تندیس جشنواره و مبلغ سی پنج میلیون ریال تعلق خواهد گرفت و از سه نفر نیز به عنوان عکاسان شایسته تقدیر با لوح تقدیر و مبلغ ده میلیون ریال تقدیر خواهد شد.

وی همچنین گفت: از آثار شرکت‌کننده در این جشنواره پس از داوری و انتخاب، نمایشگاهی برپا خواهد شد و به همه‌ راه یافتگان در این نمایشگاه گواهی شرکت و حق‌التالیف عکس تعلق خواهد گرفت.

بر اساس فراخوان این جشنواره، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ به حوزه هنری چهارمحال و بختیاری واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ ارسال کنند و برای جهت کسب اطلاعات بیشتر  با شماره تماس ۰۹۱۳۶۷۷۲۲۸۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha