۱۴۰۰.۱۲.۱۸

در چهارمین پاتوق عکاسی حوزه هنری استان زنجان هنرجویان و فعالان هنر عکاسی با مرور و بررسی آثار مرتضی الیاسی با  ویژگی‌های عکاسی خبری آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، چهارمین پاتوق عکاسی با محوریت مروری بر ویژگی‌های آثار عکاسی خبری عصر سه‌شنبه 17 بهمن ماه 1400 با حضور پیشکسوت هنری استان رضا نجفلو، هنرمند با سابقه و فعال عرصه هنر عکاسی استان مرتضی الیاسی و هنرجویان علاقمندان به این هنر در حوزه هنری زنجان برگزار شد.

در چهارمین پاتوق عکاسی حوزه هنری زنجان هنرجویان و علاقمندان به این هنر ضمن مرور و بررسی آثار مرتضی الیاسی که با مضمون ثبت و ضبط وقایع و رویدادهای اجتماعی و خبری بودند، آموزش‌های تخصصی در خصوص عکاسی خبری که شامل روش‌های صحیح و نوین در تهیه گزارش تصویری عناصر تشکیل دهنده یک گزارش بود، فرا گرفتند.

این کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سطح کیفی عکاسی خبری علاقمندان برگزار شد و مباحث دیگری مانند جایگاه عکاسی خبری در عصر حاضر و روند سیر تکاملی و تاریخی آن، صداقت در عکاسی خبری، نقش عکس در تکمیل کردن یک خبر، عکاسی هنری مکمل در عکاسی خبری و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معرفی تجهیزات لازم برای عکاسی خبری و عکاسی در شرایط بحران توسط مرتضی الیاسی و پرسش و پاسخ هنرجویان حول موضوعات مطرح شده بخش پایانی چهارمین پاتوق عکاسی حوزه هنری استان زنجان در سال 1400 بود.

برگزاری چهارمین پاتوق عکاسی حوزه هنری استان زنجان در ادامه سلسله نشست‌های پاتوق عکاسی حوزه هنری بود که آخرین نشست عکاسی این نهاد فرهنگی هنری در سال 1400 محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Best Dating Site 2022 ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۰
    Paula want to meet you! Click here: https://clck.ru/dZ5w9?h=ed08aa43b6fac0b554583a4128e02013-