۱۴۰۰.۱۱.۱۸

در شب خاطره وقایع و رویدادهای انقلابی که i 19 بهمن ماه 1400 در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار می شود، وقایع آن روزها توسط انقلابیون زنجانی روایت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، ویژه برنامه شب خاطره انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر در مسجد ولی‌عصر(عج) که به عنوان یکی از پایگاه‌های تأثیرگذار در وقایع انقلاب زنجان می‌باشد، با حضور حاج سیدعلاء موسوی، حاج رحیم محمدپور از مبارزان و انقلابیون زنجانی و نعمت‌اله صفاری؛ عکاس دوران انقلاب برگزار خواهد شد و به روایت وقایع و رویدادهای انقلابی در استان زنجان خواهند پرداخت.

این مراسم به همت حوزه هنری استان زنجان و هیئت فاطمیون و پایگاه 44 حضرت ولی‌عصر(عج) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور تعداد محدودی از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان و خاطره‌گویانی از انقلابیونی استان، ساعت 20:30 روز سه‌شنبه 19 بهمن ماه 1400 در مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) برگزار خواه شد.

بیان و ثبت و ضبط ایثار و فداکاری جوانان دوران انقلاب و انتقال آن به نسل جدید از اهداف برگزاری این شب خاطره است، همچنین در حاشیه این مراسم نیز نمایشگاهی از عکس‌های ثبت شده از دوران انقلاب توسط نعمت‌اله صفاری برپا خواهد شد و آثار مورد بازدید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha