۱۴۰۰.۱۱.۱۶

رئیس حوزه هنری کرمانشاه گفت: باوجود صفات نیک همچون اخلاق نیک، فتوت و دانش هنری، استاد امینی این قابلیت را دارد به‌عنوان الگوی طراز کرمانشاهی به نسل جوان معرفی شود.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، آیین رونمایی کتاب «هست و نیست» مجموعه اشعار استاد محمود امینی، عصر چهارشنبه 13 بهمن‌ماه مصادف با دومین روز از دهه مبارک فجر در حوزه هنری کرمانشاه با حضور بزرگان حوزه شعر، از یک‌عمر تلاش خستگی‌ناپذیر استاد محمود امینی در عرصه ادبیات و فرهنگ، قدردانی و تکریم شد.
افشین آزادی رئیس حوزهنری استان کرمانشاه پس از قدردانی از استاد محمود امینی افزود: مفاخر حاضر در این رونمایی به‌ویژه استاد محمود امینی موجبات عدم لرزش پایه‌های فرهنگ و تمدن کرمانشاه را به دنبال داشته و به همین دلیل است انتظار می‌رود همواره با تکریم و همچنین کمک در تولید، معرفی و عرضه آثار این عزیزان درراه اعتلای فرهنگ و هنر کرمانشاه قدم برداریم.
در آیین رونمایی از کتاب هست و نیست اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان مطرحی حضور داشتن که می‌توان به چهره‌های استادی همچون فرشید یوسفی، منوچهر پروینی، بهمن رشیدی،  اسفندیار رشیدی، سعید امامی، امین شیرزادی و رضا حساس اشاره کرد.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha