۱۴۰۳.۰۴.۰۷

دفتر طنز حوزه هنری بیستمین گردهمی نثرخوانی طنز را با موضوع «سرعت ناچیز اینترنت» برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، بیستمین گردهمی نثرخوانی طنز یا همان طنزخوانه با موضوع «سرعت ناچیز اینترنت» روز پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت آنلاین، با همت دفتر طنز حوزه هنری برگزار خواهد شد.

 شرکت در گردهمی طنز برای عموم مردم آزاد و رایگان است و دفتر طنز حوزه هنری به غیر از پذیرایی و اهدای کتاب طنز به شرکت‌کنندگان، با دعوت از استادان مطرح حوزه طنزنویسی، امکان هم‌نشینی و گفت‌وشنود با سایر استادان را نیز برای طنزنویسان جوان فراهم می‌کند. بر همین اساس هم علاقه‌مندان می‌توانند روز پنج‌شنبه ۷ تیرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت آنلاین در بستر «اسکای‌روم» حضور داشته باشند.

برای ورود به طنزخوانه بیستم در زمان گفته شده، روی این لینک کلیک کیند.

فقط کافی است یک متن طنز در مورد «سرعت ناچیز اینترنت» بنویسید و در اسکای‌روم حاضر شوید تا متن‌تان را بخوانید و مورد نقد و بررسی قرار بگیرید.

«سرعت ناچیز اینترنت» در طنزخوانه

لازم به یادآوری است، دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند در کنار این گردهمی طنز، جلسات دیگری مانند شب شعر طنز «در حلقه رندان»، کارگاه آموزشی «مکتب‌خانه طنز»، جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده»، گردهمی آموزش تئاتر طنز «بازار تماشا»، گردهمی طنز دیروز و امروز «طنزآمیز» و… را برگزار می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha