۱۴۰۲.۱۲.۲۴

دبیر جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی اعلام کرد تلاش بر استفاده از ظرفیت نوجوانان و تازه جوانان زیر ۲۰ سال در آیین‌های نمایشی روستایی رضوی سرلوحه کار بوده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی؛ سید محمدمصطفی موتورچی مسئول دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری و دبیر جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی درباره این جشنواره تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های دفتر بچه‌های مسجد مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تلاش این بخش از جشنواره استفاده از ظرفیت نوجوانان و جوانان کمتر از ۲۰ سال بود.

وی افزود: در سایت جشنواره حدودا ۲۰ اثر بارگزاری شد که تنها ۹ اثر مجوز حضور در مرحله نهایی این بخش از جشنواره را با نظر هیات داوران کسب کرد.

موتورچی درباره موضوعات مرتبط با این بخش توضیح داد: جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی با محوریت امام رضا (ع) و اخلاقیات منتصب به ایشان از جمله رافت، شفاعت و شجاعت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۷ استان در اختتامیه این بخش از جشنواره یادآور شد: ۹ اثر برگزیده از استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، مازندران، خوزستان، تهران، هرمزگان و آذربایجان غربی باهم به رقابت می‌پردازند.

دبیر جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی با اعلام اینکه رقابت این گروه‌ها بعد از پایان ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد، بیان کرد: رقابت‌ها به مدت ۳ روز ادامه پیدا خواهد کرد که در همان ۳ روز داوری نیز انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha