۱۴۰۲.۱۰.۱۹

دوره تخصصی شعر «راه روح‌الله» با حضور شاعران جوان و نخبگان شعر انقلاب اسلامی به مدت چهار روز در شهرستان خمین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، دوره تخصصی شعر «راه روح‌الله» که از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ ماه به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) و با همکاری موسسه فرهنگی شهرستان ادب در اراک و خمین برگزار شد، شامل برنامه‌های مختلفی بود که شاعران جوان طی آن‌ها پای درس اساتید شعر انقلاب اسلامی نشستند.

شاعران در شب نخست این دوره با حضور در زورخانه شهرداری اراک در شب شعر «روایت حبیب» شرکت کردند و شاعرانی از جمله محمود اکرامی‌فر، مصطفی محدثی خراسانی، علی‌محمد مودب، محمدجواد شرافت، میلاد عرفان‌پور، قادر طراوت‌پور، غلامرضا بکتاش، محمدحسین ملکیان، مبین اردستانی و... به شعرخوانی در خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند.

در دوره تخصصی شعر «راه روح‌الله» چه گذشت؟


در برنامه بعدی شاعران در شب شعر فاطمی که با موضوع امام خمینی(ره)، حضرت زهرا(س) در خمین برگزار شد، شاعران جوان در کنار اساتیدی چون علی‌محمد مودب، میلاد عرفان‌پور، وحید سمنانی، مبین اردستانی، قادر طراوت‌پور و... اشعار خود را تقدیم به امام خمینی(ره) و حضرت زهرا(س) کردند و با توجه به همزمان شدن با حادثه تروریستی کرمان یاد و خاطره شهدای این حادثه را گرامی داشتند.

در سومین شب شعر این دوره نیز که در خصوص شهدای کرمان برگزار شد، علیرضا قزوه، عبدالجبار کاکایی، ناصر فیض، میلاد عرفان‌پور، مبین اردستانی، قادر طراوت پور، سید وحید سمنانی علی داودی، علیرضا سمیعی، حمیده پارسافر، امیرحسین دوست‌زاده، زهرا زیدی و محمدرضا صبوریان به شعرخوانی پرداختند.

در دوره تخصصی شعر «راه روح‌الله» چه گذشت؟

در دوره تخصصی شعر «راه روح‌الله» چه گذشت؟

در دوره تخصصی شعر «راه روح‌الله» چه گذشت؟


همچنین در این دوره آموزشی کارگاه‌های نقد شعر و کلاس‌هایی در خصوص شخصیت و سبک زندگی امام خمینی(ره)، شعر امام خمینی(ره)، شعر زنان و..‌. با تدریس علی‌محمد مودب، علیرضا سمیعی، حسنا محمدزاده، امید مهدی‌نژاد، مبین اردستانی و... برگزار شد.

در دوره تخصصی شعر «راه روح‌الله» چه گذشت؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha