۱۴۰۲.۰۲.۳۰

«نخستین نشست تخصصی کتاب مراکز استانی حوزه هنری» با محوریت گفتگو حول مسائل مرتبط با تولید، توزیع و ترویج کتاب، همزمان با آخرین روز برگزاری نمایشگاه بین‌الملی کتاب، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در این نشست که مدیران مراکز استانی حوزه هنری انقلاب اسلامی را گرد هم آورد، «محمدصالح سلطانی»، دبیرنشست، گزارش مختصری از مهمترین و برجسته‌ترین اقدامات و رویدادهای مراکز استانی حوزه هنری در سال گذشته ارائه کرد.
در ادامه، سعید لشکری معاون راهبری استان‌های حوزه هنری، درباره معیارهای برنامه‌ها و تولیدات مطلوب مراکز استانی حوزه هنری گفت: تقویت و توسعه‌ تولید اثرگذار و دارای مولفه‌های هنری از اولویت‌های مهم معاونت راهبری استان‌ها در سال ۱۴۰۲ است. ضمن اینکه فعالیت‌های آموزشی و تربیتی مغتنم است اما باید فرآیند«آموزش» منتهی به «تولید» شود تا نتیجه‌بخش باشد.
لزوم تعامل حداکثری میان مراکز استانی حوزه هنری و دانشگاه سوره
در ادامه این نشست، محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره، میهمان مدیران مراکز استانی حوزه هنری بود و به تبیین شرایط دانشگاه سوره و فرآیند تحول آن پرداخت. وی ضمن تاکید بر لزوم شکل‌گیری تعاملات حداکثری میان مراکز استانی حوزه هنری و دانشگاه سوره، به سئوالات و ابهامات مدیران مراکز استانی نیز پاسخ داد.
در ادامه این نشست، ایمان صفرآبادی، مدیر دفتر مطالعات راهبردی معاونت راهبری استان‌های حوزه هنری، به ارائه گزارش شرایط مراکز استانی در زمینه مطالعات راهبردی و نیز بیان برنامه‌های آتی این دفتر پرداخت.
در انتهای روز نخست نشست، چالش‌های حوزه‌ نشر در گفتگو و تعامل میان مدیران مراکز استانی بررسی شد. 
روز دوم نشست تخصصی کتاب مراکز استانی حوزه هنری که 31 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، به جمع‌بندی مباحث حول مساله‌ی نشر اختصاص خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha