۱۳۹۹.۱۱.۱۴

مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر این نهاد را اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، مصطفی فرخیانی مدیر روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: حوزه هنری استان امسال به مناسبت گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی 10 ویژه‌برنامه برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: با توجه به شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد شده و با لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، تلاش شده تا حوزه هنری از برنامه‌های اجتماع‌محور خودداری کرده و اهم فعالیت‌های خود را به سمت فضای مجاری ببرد.

فرخیانی به برنامه‌های این نهاد اشاره کرد و گفت: برگزاری شب شعر «در امتداد نور»، نشست تخصصی شاعران با موضوع «جریان‌شناسی شعر انقلاب»، نمایشگاه مجازی عکس پرچم و نمایشگاه مجازی پوستر انقلاب از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: گفت‌وگوهای زنده اینستاگرامی با حضور کارشناسان و هنرمندان با موضوع تئاتر و سینمای انقلاب، رونمایی از آثار تولیدی حوزه هنری و همچنین مشارکت در برگزاری دومین جشنواره سرودهای حماسی انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «آوای چکاوک» از دیگر برنامه‌های این مرکز در دهه فجر است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha