۱۳۹۹.۱۰.۱۵

طی حکمی از سوی رئیس حوزه هنری، محمدرضا امام‌قلی به ریاست حوزه هنری قزوین منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، در متن حکم امام‌قلی که به امضای محمدمهدی دادمان، ریاست حوزه هنری رسیده، آمده است:

برادر ارجمند؛ جناب آقای محمدرضا امام‌قلی

قزوین سرزمین تاریخ، فرهنگ، تمدّن و دارای هویت غنی در جریان علم و فقه و ادب و از سویی صاحب پیشینه‌‌ی ارزشمند در هنر به خصوص نگارگری و خوشنویسی است. تدیّن، ولایت‌مداری، انقلابی‌گری و مجاهدت در راه حق نیز از ویژگی‌ها و خلقیات والای اهالی کهن‌دیار قزوین است که ریشه در درازنای تاریخ و فرهنگ ایرانی اسلامی آن خطه‌ی سرافراز دارد. ثمره‌ی این شجره‌ی طیبه‌ در عصر انقلاب اسلامی با نام‌های بزرگی چون شهیدان محمدعلی رجایی، عباس بابایی، حسین لشکری و آزاده سرافزار مرحوم حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی‌فرد می‌درخشد.

از این میان سیره‌ی بالنده و ممتاز شهید محمدعلی رجایی که الگوی خدمت به مردم و مستضعفان، مظهر ساده‌زیستی، كار و تلاش مؤمنانه، عشق به عدالت و پایبندیِ بی‌اغماض به مبانی و ارزش‌های انقلاب بود؛ منبعی الهام‌بخش برای ترویج این فضائل حسنه به زبان هنر در ساحت جامعه و معرفی الگوی انسان تراز انقلاب اسلامی است که می‌تواند پشتوانه تولید آثار و روایت هنری انقلاب و تربیت نسل نوی هنرمندان مؤمن و مجاهد در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

نظر به تجربه زیسته‌ی شما در ساحت هنر انقلابی و سوابق ارزنده‌تان در تولیدات هنری و تربیت هنرمندان جوان انقلابی، بنا به پیشنهاد معاون محترم راهبری استان‌های حوزه‌ هنری، جناب‌عالی را به «ریاست حوزه‌ هنری انقلاب اسلامی استان قزوین» منصوب می‌نمایم.

از شما انتظار می‌رود در دوره‌ی مسئولیت: 1. ذیل سیاست‌های کلان حوزه هنری بر تنظیم و اجرای سند راهبردی حوزه هنری استان همّت گمارید، 2. برای شناسایی و پرورش نسل مستعد و نو خاسته‌ی هنر انقلاب اسلامی در استان اقدام کنید، 3. شبکه‌ای منسجم و کارآمد از هنرمندان مؤمن و انقلابی استان را در مجموعه‌ی حوزه‌هنری استان به‌عنوان مرکز رشد هنر انقلابی سامان دهید، 4. به معرفی قله‌های هنر انقلابی استان در تراز ملی و بین المللی همت گمارید، 5. ظرفیت ارتباط مستمر و مؤثر با هیأت اندیشه‌ورز حوزه هنری استان، نهادها، تشکل‌ها و اعضای جبهه‌ی فکری و فرهنگی انقلاب اسلامی استان را فعال نمایید و 6. با ایجاد ساز و کار دقیق تولید و ترویج محصولات و گفتمان هنر انقلاب اسلامی، بر وسعت دایره‌ی نفوذ و تأثیر انقلاب اسلامی در جغرافیای فرهنگی استان بیفزایید.

توفیق شما را در جلب عنایت و رضایت حق‌تعالی، ذیل توجهات و تحیات حضرت ولی‌عصر (ارواح العالمین له الفداء) خواستارم.

محمدمهدی دادمان- رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی   گفتنی است، محمدرضا امامقلی متولد ۱۳۶۸ و دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات اجتماعی است. مدیر کانون تربیت تخصصی سفیر فیلم و ساخت چندین مستند ارزشمند از جمله مستندهای ماندگار آقای نخست وزیر، کربلای ۹۴ و خوره از جمله مسئولیت‌ها و سوابق هنری وی محسوب می‌شود.   انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بنده خدا ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
    2 سال اول بازی عزل و نصب ... خانه از پای بست ویران است.