۱۴۰۰.۱۲.۱۳

مستند «غیر رسمی 4» که به دیدار طنزپردان منتخب کشور با مقام معظم رهبری اختصاص دارد، با حضور صاحب‌نظران در سینما آیه قم اکران شد.

مستند «غیر رسمی 4» که به دیدار طنزپردان منتخب کشور با مقام معظم رهبری اختصاص دارد، با حضور صاحب‌نظران در سینما آیه قم اکران شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری،‌ عصر چهارشنبه 11 اسفند ماه 1400، مستند غیر رسمی 4 که به دیدار طنزپردان منتخب کشور با مقام معظم رهبری اختصاص دارد، با حضور صاحب‌نظران در سینما آیه قم اکران شد.

پیش از آغاز اکران این مستند که به کارگردانی سید محمدعلی صدری‌نیا ساخته‌ شده‌است، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای در قم به معرفی این اثر تصویری پرداخت و گفت: مستند «غیر رسمی4» از سری مجموعه‌ مستندهای دیدار حضرت آقا با اقشار و مجموعه‌های مختلف است که توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای ضبط  و در قالب مستند اکران شده‌است. یکی از اهداف ساخت این مستند، الگوسازی برای مسئولین است. دیدارهای حضرت آقا با طیف‌های مختلف پیش از کرونا به صورت منظم پنجشنبه هر هفته انجام شده است. مقام معظم رهبری در این دیدارها اخبار و نظرات کارشناسی مختلف را از متخصصین امور دریافت می‌کنند که این خود باعث اشراف ایشان بر موضوعات مختلف و متنوع شده‌است.

وی در ادامه افزود: در این مستندها اشخاص مباحث و مشکلاتی که در ذهن دارند را آزادانه مطرح می‌کنند که گاه در همین جلسات چاره‌اندیشی می‌شود و یا از سوی حضرت آقا پاسخ داده می‌شود. این رویکرد خود باعث خنثی‌سازی مباحثی می‌شود که غرض‌ورزانه از سوی دشمنان مطرح می‌شود. از دیگر اهداف ساخت این مستندها امیدآفرینی‌ست که حضرت آقا در جهاد تبیین نیز به آن اشاره کردند. شنیدن پیشرفت‌ها و تغییراتی که در این سال‌ها کمتر بازتاب داده شده از زبان کارشناسان خود باعث امیدآفرینی نزد مخاطبان می‌شود.

دیدارهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ و هنر منشاء اثر و خیرات بسیاری است

پیش از این سخنان و در آغاز این نشست و اکران نیز محمد مهدی بهمنی نماینده‌ی حوزه هنری استان قم، ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: دیدار هنرمندان و شاعران با مقام معظم رهبری با توجه به تسلط ایشان به مباحث مطرح شده، همیشه منشاء اثر و خیرات بسیاری برای جامعه هنری و فرهنگی بوده‌است.

وی در ادامه افزود: درست است که این مستند به دیدار طنزپردازان و مقام معظم رهبری اختصاص دارد اما نکات قابل تاملی برای مدیران و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه دارد که درصورت دریافت، می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

بهمنی در پایان سخنانش از دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای برای اکران این مستند پیش از پخش از صدا و سیما و در حضور کارشناسان و صاحب‌نظران تقدیر نمود و انتقال نظر مخاطبان در اجرای خصوصی برای اعمال در نسخه تلویزیونی را نشانه‌ی اهمیت نظر مخاطبان و کاشناسان در تولیدات دفتر نشر دانست.

همچنین پس از اکران مستند «غیر رسمی 4» حاضران نظرات خود را در فرم‌های توذیع شده، مستند کردند تا در اختیار نماینده دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای قرار گیرد.

اکران خصوصی مستند «غیر رسمی 4» به همت مراکز استانی حوزه هنری و حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، به صورت هم‌زمان در سراسر کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha