۱۴۰۰.۱۱.۲۳

دوازدهمین شب شعر گوهرشاد با ویژه موضوعات انقلاب اسلامی و ولادت حضرت علی(ع) با حضور اعظم سعادتمند و سیده تکتم حسینی و جمعی از بانوان شاعر در قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دوازدهمین شب شعر گوهر شاد ویژه موضوعات انقلاب اسلامی و ولادت حضرت علی(ع) با حضور اعظم سعادتمند و سیده تکتم حسینی و جمعی از بانوان شاعر در قم برگزار شد.

در ابتدای این شب شعر که با اجرای طاهره سادات ملکی همراه بود،‌اعظم سعادتمند شاعر و منتقد ادبی به زیست شاعرانه و ویژگی‎‌های چنین زیستی اشاره کرد. وی در ادامه به نقد اشعار بانوان شاعری پرداخت که پشت تریبون قرار گرفتند و به قرائت آخرین سروده‌هایشان پرداختند.

راضیه مظفری، زهرا نظری، سمانه خلف‌زاده، فاطمه سادات آل مجتبی، آمنه رضایی، سعاده حوائجی، فاطمه الله‌مرادی، سعیده کرمانی، منصوره محمدی، فاطمه عبدالعظیمی، صدیقه سادات علوی، ریحانه نوری، الهام سادات شهریار، پریسا صانعی، ملیحه سازگار و فاطمه امجدیان از جمله شاعرانی بودن که در این نشست ادبی به شعرخوانی پرداختند.

همچنین در میانه‌ شعرخوانی شاعران حاضر در جلسه، سیده تکتم حسینی شاعر شناخته شده‌ی افغانستانی اشعارش را برای حاضران ارائه کرد.

در پایان این شب شعر نیز از ملیحه سازگار و فاطمه امجدیان شاعران فعال انجمن ادبی بانوان رضوی قم و عاطفه جوشقانیان به عنوان دبیر سابق شب شعر گوهرشاد تقدیر شد.

شب شعر گوهرشاد از جمله فعالیت‌های انجمن ادبی بانوان رضوی قم است که به صورت ماهانه و به دبیری سمیه خردمند و با حضور اعظم سعادتمند به عنوان منتقد برگزار می‌شود.

این شب شعر با همکاری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، کانون شعر و ادب خادم یاران رضوی قم و حوزه هنری قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha