۱۴۰۰.۰۱.۱۶

دبیر مسابقه «فلسطین تنها نیست» از برپایی نمایشگاه آثار این رویداد در هفته هنر انقلاب خبرداد و گفت: اختتامیه این مسابقه در روز قدس برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، سید مسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز تجسمی  حوزه هنری در نشست خبری «هفته هنر انقلاب» که امروز 16 فرودین ماه در حوزه هنری برگزار شد، با تشریح فعالیت‌های «مسابقه فلسطین تنها نیست» گفت: مسابقه کارتون و کاریکاتور فلسطین تنها نیست آذرماه سال گذشته1399 همزمان با اعلام دیدگاه‌های مکرون رئیس جمهور فرانسه نسبت به اهانت نشریه «هبدو» به پیامبر اسلام و فعالیت‌های سازشکارانه با رژیم صهیونیستی فراخوان خود را برای جذب اثر منتشر کرد. شجاعی به عنوان دبیر این مسابقه ادامه داد: داوری این رویداد توسط دو تیم داوری خارجی خانم‌ها «کریستینا برنازانی» از ایتالیا و «ایزابلا کوالسکا ویسزورک» از لهستان و آقایان «روسم» از مالزی و «لوییس کارلوس فرناندز» از برزیل، به شکل اینترنتی صورت گرفت و داوران ایرانی «محمد خزایی»، «مسعود ضیایی زردخشویی»، «عباس ناصری»، «مسعود شجاعی‌طباطبایی» و «سعید صادقی»، به شکل حضوری در محل واحد تجسمی حوزه هنری صورت گرفت. دبیر این مسابقه با اعلام برپایی نمایشگاهی از آثار این مسابقه در هفته هنر انقلابف گفت: اختتامیه این مسابقه در روز قدس برگزار خواهد شد. وی با اشاره به انتشار 457 در سایت «ایران کارتون» و همچنین به صورت کاتالوگ، تصریح کرد: بیش از 3000 اثر از 66 کشور در این رویداد شرکت کردند. شجاعی در پایان گفت: در این مسابقه ترکیب داوری به صورت بین‌المللی است و هیئت داوران ایرانی به همراه داوران خارجی، گزینش آثار را انجام می‌دهند، جوایز در هر بخش دو هزار، هزار و پانصد و هزار یورو برای نفرات اول تا سوم است. همچنین وی خاطرنشان کرد: تندیس این مسابقه اثری از استاد شیخ الحکما است که به برگزیدگان اول تا سوم داده می‌شود. انتهای پیام/    

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • trick tips ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۱
    Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading? I'm trying to find out if its a problem on my end or if it's the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.
  • easy skateboarding tricks for beginners ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    Thank you for another fantastic post. The place else may just anyone get that type of information in such a perfect means of writing? I've a presentation next week, and I'm at the look for such information.