۱۴۰۵.۰۴.۰۶

دفتر هنر و ادبیات اسارت حوزه هنری سه‌شنبه ۹ تیرماه دو کتاب «جنگ در الرشید» و «صنم» را رونمایی می‌کند.

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، آثار تازه منتشر شده دفتر هنر و ادبیات اسارت حوزه هنری سه شنبه ۹ تیرماه در سالن استاد صفارزاده رونمایی خواهند شد.

کتاب «جنگ در الرشید» خاطرات سرهنگ بازنشسته ارتش محمدحسن حسن‌شاهی است که ۱۷ مهرماه ۱۳۵۹ در پیرانشهر به اسارت عراقی‌ها در آمد و ۲۶ شهریورماه ۱۳۶۹ به وطن بازگشت. نبی‌اله کهن خاطرات محمدحسن حسن‌شاهی را از اسارت ۱۰ ساله در زندان ابوغریب در ۱۰ فصل و ۱۵۲ صفحه به نگارش در آورده است.

دو کتاب«جنگ در الرشید» و «صنم» رونمایی می‌شود

همچنین کتاب «صنم» که دیگر اثر تازه منتشر شده دفتر هنر و ادبیات اسارت است به خاطرات ستوان‌سوم بازنشسته ارتش سیدمحمدرضا تدین نبوی اختصاص دارد. او ۳۱ تیرماه ۱۳۶۷ در نفت‌شهر به اسارت عراقی‌ها در آمده و پس از ۲۶ ماه، ۱۳ شهریور ۱۳۶۹ به وطن برگشته است.

ابراهیم امیدی خاطرات سیدمحمدرضا تدین نبوی از اسارت در اردوگاه ۱۵ تکریت را در ۱۳ فصل و ۱۷۰ صفحه نوشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha