۱۴۰۳.۰۶.۲۰

سه اثر از تولیدات مرکز انیمیشن سوره و یک محصول باشگاه فیلم سوره در جشنواره بین‌المللی فیلم Girona Film Festival اسپانیا اکران می‌شود.


به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» به کارگردانی احمد علمدار و تهیه کنندگی محمدحسین علمدار و سریال‌های انیمیشن «موتورها» به کارگردانی حسن اسدی خانوکی و تهیه کنندگی محمدعلی اسدی خانوکی، «ابرقهرمان‌ها» به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس جلالی یکتا از تولیدات مرکز انیمیشن سوره و «پیچ تاریخی» به کارگردانی میلاد محمدی و تهیه‌کنندگی حسین حقیقی محصول باشگاه فیلم سوره به بخش مسابقه سی و ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم Girona Film Festival اسپانیا راه یافتند.

سی و ششمین دوره این جشنواره ۱۲تا ۱۴ سپتامبر برابر با ۲۲ الی ۲۴ شهریور درشهرجیرُنا کشور اسپانیا برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم Girona با هدف حمایت از استعدادهای نوظهور و ارتقای خلاقیت هنری برگزار می‌شود. این جشنواره به آثاری با مضامین انسانی و تفکرات عمیق اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.
این جشنواره نگاه ویژه‌ای به برابری جنسیتی و نژادی، طبقات مختلف اجتماعی، ایدئولوژی‌ها، ادیان و همچنین محیط زیست نیز دارد.

جشنواره فیلم Girona برای همه مخاطبان طراحی شده است. از سال ۱۹۸۹ تاکنون، این جشنواره پذیرای آثار متنوعی از سراسر جهان بوده است و هیچ محدودیتی برای ژانر، موضوع، مدت زمان و قالب آثار قائل نیست.
این رویداد از ایده اولیه تا اکران نهایی فیلم را پوشش می‌دهد و فرصتی برای همه علاقه‌مندان به سینما فراهم می‌کند تا در این فرایند خلاقانه مشارکت داشته باشند.

پخش بین‌الملل این انیمیشن‌ها برعهده مرکز بین الملل سوره است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha