۱۴۰۳.۰۶.۱۸

بیست و ششمین جلسه از گردهمی هفتگی طنزخوانه، روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ به موضوع سینما می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، بیست و ششمین جلسه از گردهمی هفتگی طنزخوانه، روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ به همت دفتر طنز و گردانندگی محسن فراهانی در سالن ۴۰۲ حوزه هنری با حضور علاقه‌مندان به طنزنویسی برگزار می‌شود.

موضوع این جلسه «سینما» است. درباره آثار سینمایی، تجربه سینما رفتن و هر چیزی مرتبط با سینما یک متن طنز بنویسید و همراه خودتان به طنزخوانه بیاورید، تا میزان بانمک بودن و مهارت طنزنویسی خود را محک بزنید.

طنزخوانه بیست و ششم

طنزخوانه گردهمی نثرنویسی و نثرخوانی طنز است و سه‌شنبه هر هفته پذیرای کسانی است که علاقه‌مند به تمرین طنزنویسی و خواندن متن‌های‌شان در مقابل دیگران و شنیدن نقد و نظرات‌شان هستند.

در گردهمی طنزخوانه شرکت‌کنندگان هر هفته با یک موضوع مشترک و مشخص یک متن طنز کوتاه می‌نویسند و برای نقد و بررسی در جلسه می‌خوانند.

همچنین در مورد کتاب‌های طنزی که در طول هفته خوانده‌اند و فیلم‌های کمدی‌ای که دیده‌اند و خاطرات بامزه‌ای که برای‌شان اتفاق افتاده است صحبت می‌کنند.

محسن فراهانی گرداننده این گردهمی، طنزنویس، سردبیر تحریریه دفتر طنز و مدرس طنزنویسی مطبوعاتی است. او داور بخش نثر طنز چند جشنواره کشوری بوده‌ و در رادیو تلویزیون و روزنامه‌ها سابقه طنزنویسی دارد.

اگر شما تاکنون موفق به شرکت در «طنزخوانه» نشده‌اید اما به طنزنویسی و شنیدن متن‌های طنز دیگران و بازخورد گرفتن از مخاطبانِ اهل قلم هنگام شنیدن متن‌های طنزتان علاقه دارید، کافیست خود را به یکی از جلسات سه‌شنبه‌های «طنزخوانه» برسانید.

استفاده از برنامه‌های متنوع دفتر طنز حوزه هنری برای عموم آزاد است، شب شعر طنز «در حلقه رندان»، رویداد ملی آموزش طنز قلمه، محفل نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، محفل نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، محفل نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده»، کارگاه آموزش طنزنویسی «مکتب‌خانه طنز»، گردهمی هفتگی نثرخوانی طنز «طنزخوانه»، گردهمی هفتگی طنز دیروز و امروز «طنزآمیز» و گردهمی هفتگی تئاتر کمدی «بازار تماشا» از جمله برنامه‌های دفتر طنز هستند که انتظار حضور گرم شما را می‌کشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha