۱۴۰۳.۰۶.۱۳

افتتاحیه دوره دوم آموزش فیلمسازی مستند شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، این افتتاحیه با حضور هنرجویان پذیرفته‌شده دومین دوره مستندسازی، مسئولان مدرسه فیلمسازی نور، مدیر مرکز آموزش حوزه هنری، مربیان و اساتید برجسته مستندسازی جبهه انقلاب و جمعی از مسئولان حوزه هنری  ۱۷ شهریورماه ساعت ۱۴ در سرای شهید چمران مرکز آموزش حوزه هنری برگزار خواهد شد.

ثبت‌نام این دوره تربیت مستندساز مدرسه فیلمسازی نور از ۵ مرداد ۱۴۰۳ شروع شد و به‌دلیل درخواست ثبت‌نام‌کنندگان تا ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ ادامه داشت و مجموعاً در این دوره، ۸۷ نفر ثبت‌نام‌کردند که از بین آن‌ها ۳۷ نفر مرد و ۵۰ نفر زن بودند. از این میان، ۵۱ نفر که واجد شرط سنی بودند به مصاحبه دعوت شدند.

درنهایت، ۳۰ نفر از افرادی که دعوت به مصاحبه شدند (۱۵ مرد و ۱۵ زن) برای ورود به دوره مقدماتی پذیرفته شدند. معیار پذیرش، علاقه‌مندی و توانایی شرکت به‌طور کامل در دوره حضوری بود.

ترم اول (دوره مقدماتی) تربیت مستندساز از ۱۷ شهریور آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت. هنرجویانی ‌که در کلاس‌های دوره مقدماتی شرکت کرده و تکالیف ترم اول را انجام دهند، وارد ترم دوم خواهند شد. ترم دوم پنج ماه زمان خواهد برد. این دور در مجموع از چهار ترم تشکیل می‌شود. ترم دوم تا چهارم، شامل کلاس‌‎های آموزشی و کار تولیدی است؛ هنرجویان در ترم دوم، مستند کوتاه، در ترم سوم، مستند نیمه‌بلند و در ترم چهارم مستند بلند تولید خواهند کرد.

گفتنی است؛ مدرسه فیلمسازی نور یکی از مدارس تربیت هنرمند فیلمساز زیرمجموعه مرکز آموزش حوزه هنری است که فرآیند کامل و جامعی برای تربیت فیلمساز حرفه‌ای برنامه‌ریزی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha