۱۴۰۳.۰۵.۱۳

این روزها یکی از قالب‌های پرمخاطب در فضای مجازی، پادکست‌ها هستند. از این رو واحد تولید محتوای دفتر طنز اقدام به طراحی و تولید پادکست‌های طنز در چند بخش مختلف کرده است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، «قصه مصه»، «پیاده‌گرد» و «جاجوکی» نام پادکست‌هایی هستند که دفتر طنز برای تولید فصل اول آنها برنامه‌ریزی کرده است و در حال حاضر از هر کدام یک اپیزود منتشر شده و چند قسمت دیگر در حال آماده‌سازی است.

بنا بر این گزارش در هفته‌ای که گذشت پادکست‌هایی با موضوع  قصه‌های طنز، تهران‌گردی به طنز و لطیفه گویی  برای علاقه مندان به حوزه پادکست طنز تولید و در بستر شنوتو و کست‌باکس در دسترش قرار گرفت.

این پادکست‌ها تحت عناوین «قصه مصه» مختص خوانش قصه‌های طنز نویسندگان و طنزنویسان مطرح، «پیاده‌گرد» در مورد معرفی خیابان‌های تهران به زبان طنز و «جاجوکی» خوانش جوک‌های بامزه و البته سالم فضای مجازی است که به صورت هفتگی در بستر شنوتو و کست‌باکس دفتر طنز منتشر می‌گردد.

قصه مصه

قصه مصه

برای شنیدن پادکست قصه مصه اینجا کلیک کنید:

https://shenoto.com/channel/podcast/ghesemese

در رابطه با پادکست قصه مصه می‌خوانیم:

قصه‌های طنز و فکاهه و بانمک رو می‌خونیم تا دور هم لذتش رو ببریم! اگر قصه‌ها منشوری بود قبلش می‌گیم که گوش بچه رو بگیرید. ولی فعلا همه چی مجازه!

پیاده گرد

برای شنیدن پادکست پیاده‌گرد اینجا کلیک کنید:

https://shenoto.com/channel/podcast/piadegard

در رابطه با پادکست پیاده‌گرد می‌خوانیم:

پادکستی با پای پیاده!

اینجا تک‌تک خیابونای تهرون رو با هم پیاده گز می‌کنیم و عشق می‌کنیم.

جاجوکی

جاجوکی

برای شنیدن پادکست جاجوکی اینجا کلیک کنید:

https://shenoto.com/channel/podcast/jajoki

در رابطه با پادکست جاجوکی می‌خوانیم:

پادکستی برای هِرّ و کِرّ در منظر تمیز خانواده

اینجا جایی است برای جوکیدن و خندیدن. اگر نمی‌خندی مشکل از جوک ماست! پس برای ما جوک بنویس…

گفتنی است، به جز «قصه مصه»، «پیاده‌گرد» و «جاجوکی» طرح تولید پادکست‌های دیگری در حوزه آموزش طنز، نمایشنامه‌خوانی طنز و… در حال بررسی واحد تولید محتوای دفتر طنز است که در صورت تایید به مرور تولید و منتشر  خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha