۱۴۰۳.۰۵.۰۱

فراخوان مسابقه عکاسی سوگواره عاشورایی «نگاه سرخ» منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، مسابقه عکاسی موبایلی «نگاه سرخ» به همت «باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر مهرا» و همکاری «معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران»، با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی با موضوع محرم و کودکان، هیئت‌های عزاداری خانگی، تعزیه و آیین سنتی، عزاداری و سوگواری محرم در محل سکونت شما و پیاده روی اربعین برگزار می‌شود.

بر اساس ضوابط این مسابقه، علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد باید عکس‌های خود را (نهایتا ۵ عکس) در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ‌های باشگاه مخاطبان مهرا ، مسابقه عکس نگاه سرخ و  مسابقه عکس موبایلی،  پست یا استوری کرده و صفحه اینستاگرام مهرا با نام mehraclub را تگ کنند یا اسکرین شات استوری خود در صفحه شخصی‌ را در دایرکت ارسال کنند. همچنین هرعکاس باید نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را به صفحه باشگاه مخاطبان مهرا در اینستاگرام  mehraclub ارسال  کند.

طبق فراخوان این مسابقه، عکس‌ها باید با فرمت jpg ارائه شوند. عکس‌ها می‌تواند با دوربین‌های عکاسی و یا تلفن همراه گرفته شده باشند. همچنین ارسال آثار توسط شرکت‌کننده در مسابقه به منزله مالکیت معنوی آنهاست بنابراین در صورت اثبات خلاف این امر عکس مذکور از چرخه داوری حذف خواهد شد. حقوق چاپ، تکثیر و نشر آثار برگزیده ارسالی برای باشگاه مخاطبان مهرا خواهد بود. در صورت راه‌یابی عکس به مرحله نهایی، ارسال عکس با سایز اصلی ضروری است .

در مسابقه عکاسی سوگواره عاشورایی «نگاه سرخ» به نفر اول لوح تقدیر و تندیس یادبود  به همراه ۵۰ میلیون ریال اهدا می‌شود. همچنین به نفر دوم لوح تقدیر و تندیس یادبود به همراه ۳۰ میلیون ریال و به نفر سوم لوح تقدیر و تندیس یادبود به همراه ۲۰ میلیون ریال اعطا می‌شود.همچنین ۵ هدیه ۲۰ میلیون ریالی به ۵ برگزیده از نگاه مردم نیز اهدا خواهد شد و آثار برگزیده در گالری‌های ایستگاه‌های مترو به نمایش گذاشته می‌شوند.

بر اساس گاهشمار این مسابقه عکاسی، آخرین مهلت ارسال آثار ۱۰ شهریورماه است و پس از داوری آثار توسط مهدی طاهری، مجتبی حیدری، حمید وکیلی، میثم ملکی و سید شهاب‌الدین واجدی برگزیدگان این رویداد ۲۸ شهریورماه معرفی خواهند شد.

فراخوان مسابقه عکاسی «نگاه سرخ» منتشر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha