۱۴۰۳.۰۴.۱۲

شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ سیزدهمین جلسه از سلسله جلسات آموزشی «بازار تماشا» به همت دفتر طنز و گردانندگی علیرضا گیلانپور با حضور علاقه‌مندان به نمایش کمدی در سالن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سیزدهمین نشست آموزشی‌ نمایش کمدی «بازار تماشا» عصر روز شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳هجری شمسی ساعت ۱۸ در تالار «ماه» حوزه هنری و با حضور علاقه‌مندان به تئاتر کمدی برگزار شد.

علیرضا گیلانپور کارگردان و نمایشنامه‌نویس تئاتر سال‌هاست در حوزه نمایش کمدی فعالیت می‌کند و چندی است برنامه نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه» را در حوزه هنری برگزار می‌کند.

این جلسه آخرین جلسه از مرحله تمرین نمایشنامه‌نویسی بود و از جلسه بعد (که زمان برگزاری‌اش بعد از ایام عزاداری ماه محرم متعاقبا اعلام خواهد شد) به تمرین بازیگری پرداخته خواهد شد.

شما نیز اگر در دل خود علاقه و اشتیاق به فعالیت در هر یک از عرصه‌های هنر نمایش و تئاتر مخصوصا نوشتن نمایشنامه احساس می‎‌کنید، کافی است تا یکی از جلسات شنبه‌های بازارتماشا را شرکت کنید.

دفتر طنز حوزه هنری که آموزش طنز و کمدی را یکی از اهداف جدی خود می‌داند جلسات دیگری مانند جلسه نقد و بررسی آثار طنز «دگرخند»، جلسات نمایشنامه‌خوانی طنز «خنده در صحنه»، نمایش و نقد و بررسی فیلم‌های کمدی «نور، صدا، دوربین، خنده»، جلسات نثرخوانی طنز «طنزخوانه»، جلسات جستجوی طنز موجود در کلام ادیبان نامدار ادبیات فارسی «طنزآمیز» و… را برگزار می‌کند که حضور شما در هر یک از این جلسات مایه مسرت و قوت قلب خدمتگزاران شما در دفتر طنز خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha