۱۴۰۳.۰۳.۲۶

همزمان با اکران آنلاین انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» در پلتفرم «فیلمنت» بازی رومیزی این اثر توسط سازمان سینمایی سوره به بازار عرضه شد.

بازی روزمیزی «گانورا» اولین محصول جانبی انیمیشن سینمایی «مسافری از گانورا» است که همزمان با اکران آنلاین این اثر توسط مجموعه بازیستا از طریق سایت  baazista.ir به مخاطبان عرضه می‌شود.

اکران آنلاین «مسافری از گانورا» از روز سه‌شنبه ۲۲ خرداد ماه در پلتفرم «فیلمنت» آغاز شده است. به زودی اکران آنلاین این فیلم در اپلیکیشن «شاد» نیز آغاز می‌گردد. اپلیکیشن «شاد» با حضور بیش از ۹۰ درصد کادر مدارس و ۸۶ درصد دانش آموزان سراسر کشور، بیش از ۲۲ میلیون کاربر یکتا دارد. «مسافری از گانورا» که توسط پخش بهمن سبز در دی‌ماه ۱۴۰۲ اکران سینمایی شد در مدت ۳ ماه اکران توانست با جذب بیش از ۴۲۰ هزار مخاطب به فروش ۱۴ میلیارد تومانی دست یابد.

در خلاصه داستان بازی رومیزی «گانورا» آمده است: ۳ نوجوان قهرمان به نام های سهیل، ستار و امید به همراه دوستان و خانواده‌شان برای پیداکردن ملکه گمشده گانورا وارد تونل‌ها و شبکه مترو شده‌اند، اما در میانه مسیر همدیگر را گم‌کرده و به‌ اشتباه وارد ایستگاه‌های متروکه‌ای می‌شوند که سر و کله فضایی‌ها پیدا می‌شود… حالا نوبت شماست که آن‌ها را نجات دهید و به آن ها کمک کنید تا از این فضای عجیب و غریب خارج شوند.

برگزاری رویدادهای طراحی بازی‌های رومیزی، اتاق فرار و بازی‌های محیطی، آموزش طراحی بازی، تبلیغ بازی‌های ایرانی، بررسی بازی‌ها و کمک به بازی‌سازان از اهداف و اقدامات مجموعه بازیستاست.

«مسافری از گانورا» اولین اثر بلند سینمایی رویداد «رویازی» (نخستین رویداد «پیچینگ» تخصصی انیمیشن ایران) است. این انیمیشن سینمایی با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری موسسه فرهنگی تصویر هنر پاسارگاد شرق، صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، صندوق پژوهش و فناوری سپهر و سازمان سینمایی سوره توسط مرکز انیمیشن سوره تولید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha