۱۴۰۳.۰۲.۱۹

باشگاه مخاطبان مهرا بن‌تخفیف ۳۰ درصدی خرید کتاب به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، باشگاه مخاطبان فرهنگ و هنر مهرا با همکاری مجمع ناشران، در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور در «سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران»، اقدام به تدارک و توزیع بن‌اعتباری خرید کتاب با تخفیف ۳۰درصدی کرده است.

علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی با ثبت نام در باشگاه مهرا در ایام نمایشگاه کتاب (تا ۲۶ اردیبهشت ماه) می‌توانند، علاوه بر استفاده از مزایای فوق‌العاده باشگاه مهرا، از این تخفیف ویژه که بالاترین میزان تخفیف در نمایشگاه است، بهره‌مند شوند.

علاقه‌مندان به دریافت خدمات و بن تخفیف ۳۰ درصدی خرید از نمایشگاه کتاب، می‌توانند به درگاه سایت مهرا به نشانی https://bookfair.mehraclub.ir/  مراجعه کرده و مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند و برای دریافت بن‌تخفیف به غرفه باشگاه مهرا در نمایشگاه کتاب تهران، شبستان عمومی، انتهای راهرو ۲۰ مراجعه کنند و با فعالیت‌ها، خدمات و مزایای باشگاه مهرا هم آشنا شوند.

گفتنی است دوستداران کتاب با بن‌تخفیف باشگاه مهرا می‌توانند از ناشرین مدنظر خرید کنند، البته میزان استفاده از این بن‌تخفیف از هر انتشارات تا سقف ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

باشگاه مخاطبان مهرا در نظر دارد تا با ارائه خدمات متنوع نظیر برگزاری پویش‌های مختلف، اطلاع‌رسانی اخبار مهم و ارائه بسته‌های تخفیفی و... بستری برای ارتباط هنرمندان و هنردوستان ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha