۱۴۰۳.۰۲.۰۸

چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» با هدف کشف استعداد و انگیزه‌دهی به دانش‌آموزان هنرمند و مستعد سراسر کشور در راستای تولید محتوای مناسب و خلاقانه هنری اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» رویدادی از مرکز رشد کودک و نوجوان حوزه هنری است که روزهای 10 و 11 اردیبهشت ویژه دانش‌ آموزان پسر و روزهای 12_16و17 اردیبهشت ویژه دانش آموزان دختر، برپا خواهد شد. 

در جشنواره «امید فردا» حوزه هنری انقلاب اسلامی میزبان بیش از 5 هزار دانش آموز خواهد بود و دانش آموزان در سالن‌های سوره (بخش سرود)_ سالن ماه (تئاتر عروسکی)-سالن مهر (تئاتر صحنه ای)-پلاتو رشد ( نقالی و قصه گویی)-ساختمان امیرحسین فردی (نمایش نامه‌خوانی) به اجرا و رقابت می‌پردازند.

لازم به ذکر است، این جشنواره فرهنگی، هنری به سنت هر ساله، با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و شناسایی استعدادها و توانمندی های هنری دانش‌آموزان سراسر کشور، در رشته‌های گوناگون فرهنگی هنری در دو بخش حضوری و مجازی در تمامی مدارس کشور برگزار می‌شود.

رویداد «امید فردا» با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران (معاونت پرورشی و فرهنگی) برگزار می‌شود و داوری بخش استانی این جشنواره در حوزه هنرهای نمایشی (تئاتر صحنه ای و عروسکی، نمایش نامه خوانی، ‌سرود، ‌نقالی، قصه‌گویی و لالایی ) را نیز بر عهده دارد.

چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha