۱۴۰۲.۱۲.۲۷

پیش‌کسوتان هنر انقلاب در هفدهمین دیدار با تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی به دیدار استاد حسین راضی رفتند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی؛ کانون پیش‌کسوتان حوزه هنری مدتی است که با همراهی هنرمندان ارشد عرصه‌ی هنر ارزشی انقلاب اسلامی به‌طور منظم هرماه با هماهنگی به دیدار یک هنرمند پیش‌کسوت می‌روند.

این حرکت ارزشمند موجب شده تا ارتباط بین هنرمندان بویژه پیش‌کسوتان بیشتر از پیش شود. لحظات تنهایی به نشست‌های پُرشور  و مرور خاطرات و شاید عاملی برای تولید یک اثر ادبی ـ هنری یا آغاز یک پروژه‌ی جدید منتهی شود.

نکته‌ی قابل اشاره حضور مدیر کل محترم مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار بود. از ایشان هم ممنونیم که در این دیدار دعوت ما را اجابت کردند و برای لحظات کوتاهی با ما همراه شدند.

لازم است به اطلاع ادیبان و هنرمندان گرانقدر علاقمند برسانیم که برای همراهی در این دیدارها، می‌توانند با آقای مجید ریاضی مدیر عامل محترم کانون پیش‌کسوتان حوزه هنری که همه‌ی این اتفاقات خیر به همت ایشان انجام گرفته و می‌شود تماس گرفته و از تاریخ و نام بزرگی که قرار است به دیدارشان برویم مطلع شوند هرچند خبر دیدار یک هفته پیش‌تر از طریق رسانه‌های ایتا، واتساپ و پیامک به اطلاع عزیزان ‌می‌رسد.

 باید از ریاست محترم  حوزه هنری جناب دادمان و مجموعه‌ی مدیریت حوزه هنری تشکر کنیم که از ابتدای این حرکت ارزشمند، مشوق و یاری دهنده‌ی ما بودند. به یقین این کمک و همراهی مهم‌ترین عامل تداوم این اتفاق تاثیرگذار خواهد بود.

شایان ذکر است که وسیله رفت و آمد توسط اتوبوس و از ساختمان حوزه هنری  واقع در خیابان سمیه صورت می‌گیرد.

امید که در پناه خداوند سبحان این افتخار حضور در محضر رزمندگان عرصه فرهنگ و هنر تداوم یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha