۱۴۰۲.۱۲.۲۷

چهارمین همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم در مقبره شهیدان گمنام در پارک لاله و با حضور مسئولان فرهنگی و گروه‌هایی تئاتر مساجد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، روز پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ چهارمین همایش تئاتر بچه‌های مسجد شهر قم در محل دفن شهید گمنام در پارک لاله و با حضور مسئولان فرهنگی و گروه‌هایی از تئاتر مساجد افتتاح شد.

این مراسم با تلاوت آیات قرآن آغاز شد و در ادامه سید مهدی حسینی رئیس حوزه هنری قم ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این همایش، تئاتر بچه‌های مسجد را یک کار ریشه‌ای و تاثیرگذار در تئاتر خواند.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد موسوی معاون فرهنگی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم ویژگی دست‌اندرکاران برگزاری این همایش را عِرق و توجه‌شان‌ به مسجد  و قدم برداشتن بی‌مزد و منت در مسیر ائتلای فرهنگ و هنر مسجد دانست.

همایش تئاتر بچه‌های مسجد در قم افتتاح شد

همایش تئاتر بچه‌های مسجد در قم افتتاح شد

در ادامه از پوستر این همایش که توسط محمد صالح بهاری طراحی شده بود، رونمایی شد. همچنین گروه تئاتر مسجد حضرت معصومه(س) نمایش «کاخ ریاست جمهوری» رابه سرپرست سید امیر حسینی اجرا کرد.

پایان بخش این مراسم نیز نثار گل بر مزار شهیدان گمنام و خواندن فاتحه به روح مطهر شهدا بود.

همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم به مدت یک ماه با ا جرای آثار نمایشی تولید شده توسط بچه‌های مسجدی و در مساجد شهر قم برگزار و در پایان با برگزاری مراسم اختتامیه در فروردین ماه ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید.

این همایش توسط دبیرخانه تئاتر بچه‌های مسجد استان قم و با حمایت حوزه هنری قم و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم برگزار می‌شود. 

همایش تئاتر بچه‌های مسجد در قم افتتاح شد

همایش تئاتر بچه‌های مسجد در قم افتتاح شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha