۱۴۰۲.۱۱.۳۰

وب سایت رمان «ماه و بلوط» به نویسندگی محسن مومنی شریف رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در حاشیه مراسم رونمایی این رمان که به تازگی در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده، از وب‌سایت رسمی این کتاب با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی، سیاسی و اصحاب رسانه در حوزه هنری انقلاب اسلامی رونمایی شد.

اخبار، مصاحبه، آموزش، ویدیو، صوت، تصویر پیرامون کتاب از بخش های مختلف این وب‌سایت است. خوانندگان و علاقمندان می‌توانند در بخشی از وب‌سایت که ارتباط با نویسنده نام‌گذاری شده نظرات انتقادات پیشنهادات خود را محسن مومنی شریف در میان بگذارند. در بخش دیگری از وب‌سایت مخاطبان پس از مطالعه کتاب می‌توانند حس و حالشان را نسبت به رمان به اشتراک بگذارند.

وب‌سایت رمان ماه و بلوط به نشانی https://mahobaloot.ir/ در دسترس کاربران است.

گفتنی است، وقایع اصلی رمان «ماه و بلوط» در چارچوب روایت زندگی چند شخصیت‌ داستانی و تقاطع حوادث شگفت اجتماعی و سیاسی و فرهنگی جغرافیای بی‌نظیر کردستان در بازه‌ زمانی دهه‌های ۳۰ تا ۶۰ و متکی بر ژرف کاوی بستر تاریخ می‌گذرد. «ماه و بلوط» خواننده را در عبور از متن حوادثی نفس‌گیر و جذاب، به درکی جدید از مفهوم ازلی و ابدی هویت انسان مسلمان ایرانی و رابطه‌ی او با وطن و وطن‌پرستی و پیوندش با باورهای دینی و ملی می‌رساند؛ مفهومی که از آن به «انسان انقلاب اسلامی» تعبیر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha