۱۴۰۲.۱۱.۰۸

نمایشگاه عکس «شاهدِ شهر؛ عکس‌های محمدباقر قاسم از نهضت انقلاب اسلامی در سمنان» سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ ماه ۱۴۰۲ در گالری «خانه» افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، نمایشگاه عکس «شاهدِ شهر» عکس‌هایی از محمدباقر قاسم است که از نهضت انقلاب اسلامی در شهر سمنان عکاسی شده‌اند و از پروژه‌های «فراتهران» خانه عکاسان ایران است.

نمایشگاه عکس «شاهدِ شهر» که شامل ۴۰ عکس سیاه و سفید است که با دوربین قطع متوسط ۶ در ۶ عکاسی شده است و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ۱۴۰۲ به روی دیوار گالری خانه خواهد رفت.

نمایشگاه عکس «شاهدِ شهر» از چهارشنبه ۱۱ بهمن تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۹ و در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۵ الی ۱۹ در گالری  «خانه» واقع در حوزه هنری انقلاب اسلامی، خیابان سمیه تقاطع خیابان حافظ، میزبان چشمان علاقه‌مندان است.

گفتنی است، محمدباقر قاسم، عکاس پیشکسوت سال ۱۳۳۸ در سمنان متولد شد. او در ۱۴ سالگی با دنیای عکاسی آشنا شد و یک دوره فشرده عکاسی را آموزش دیده بود. با شروع انقلاب اسلامی قاسم که جوانی ۱۷-۱۸ ساله بود، با همان تجربه اندک به عکاسی از انقلاب اسلامی پرداخت. فعالیت وی درزمینه عکاسی تا مقطع پیروزی انقلاب اسلامی در سمنان ادامه داشت و پس از پیروزی انقلاب نیز به‌عنوان اولین خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در استان سمنان مشغول فعالیت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha