۱۴۰۲.۱۱.۰۳

رویداد ملی بازی «بازیستا» با موضوع آموزش بازی به نوجوانان از پنجم تا ششم بهمن ماه در عمارت هنر و خانه تاریخی صلاحی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، رویداد ملی بازی «بازیستا» با موضوع آموزش بازی به نوجوانان در قالب بازی رومیزی، بازی محیطی و اتاق فرار در قزوین برگزار می‌شود.

هدف از این رویداد آشنا کردن نوجوان با موضوعاتی از قبیل قهرمانان ملی و مذهبی، مکان‌های تاریخی و باستانی، تاریخ ایران، پیشرفت و دستاوردهای ایران، ایجاد حس کنشگری نسبت به این مسائل و همچنین آشنایی نوجوان با بازی‌سازی و ارائه نگاهی نو در این مسئله است.

این رویداد ملی با موضوع آموزش بازی به نوجوانان، گامی در جهت شناسایی استعدادهای روایتگر و ایجاد زمینه کنشگری نسبت به مسائل هویتی در نوجوانان است.

تولیدات در این رویداد به‌صورت بازی‌نامه با موضوع ایران من، قهرمان من، آیین من و پیشرفت است و نوجوانان دختر و پسر می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و از جوایز بیش از ۱۷۰ میلیون تومان سهیم شوند.

رویداد ملی «بازیستا» از پنجم تا ششم بهمن ماه ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح تا ۱۷ عصر در عمارت هنر و خانه تاریخی صلاحی شهر قزوین برگزار خواهد شد.

نوجوانان و دانش آموزان ساکن قزوین، از طریق ثبت‌نام در سایت بازیستا به نشانی www.baazista.ir و تکمیل فرم مربوطه می‌توانند جهت حضور در رویداد یادشده اقدام نمایند. لازم به ذکر است که با برنامه‌ریزی دبیرخانه رویداد بازیستا، کارسوق‌های حضوری در سایر استان‌ها و شهرهای متقاضی تا پایان سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha