۱۴۰۲.۱۰.۳۰

دومین اردوی آموزشی شعر زنان، با عنوان «تماشا» ۱ بهمن ماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، دومین اردوی آموزشی شعر زنان؛ «تماشا» به همت دفتر شعر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری، روز ۱ بهمن ماه در سالن سلمان هراتی حوزه هنری برگزار خواهد شد.

شاعران برگزیدۀ دورۀ تماشا، از تهران و سایر استان‌ها، در جلسات این دوره حضور خواهند داشت و ضمن گفتگوی مقدماتی پیرامون مسائل شعر و چشم‌اندازها و راهبردهای این دورۀ آموزشی، در سه کلاس نیز شرکت خواهند کرد.

در اولین کلاس علیرضا سمیعی دربارۀ شعر، شعر انقلاب و طاهره صفارزاده سخن خواهد گفت و در ادامه دکتر آسیه مصطفی از هندوستان پژوهشگر برگزیدۀ شانزدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی دربارۀ «سهم طاهره صفارزاده در شعر انقلاب»، که عنوان پژوهش ایشان است سخنرانی می‌کند.

در دومین کلاس این اردوی یک‌روزه، سیداحمد نادمی در خصوص شعر فلسطین سخنرانی می‌کند و سومین کلاس این اردو به کارگاه شعر اختصاص دارد که در آن شعر شاعران حاضر، با حضور فریبا یوسفی و حسنا محمدزاده نقد و بررسی خواهد شد.

حدود پنجاه هنرجو از مباحث این دورۀ آموزشی استفاده می‌کنند. همچنین این جلسات با اهدای کتاب به حاضران به پایان می‌رسد و شاعران می‌توانند در جلسات هفتگی «ساعت شعر» نیز حضور یابند.

دومین اردوی آموزشی شعر زنان برگزار می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha