۱۴۰۲.۱۰.۱۳

دوازدهمین دوره تخصصی مرکز آموزش حوزه هنری با عنوان «اینجا راهی روشن است» در تالار سوره حوزه هنری افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، مراسم افتتاح دوازدهمین دوره آموزش‌های تخصصی هنر با حضوردکتر مجید شاه حسینی رئیس فرهنگستان هنر و استاد دوره‌های تخصصی سینما در مرکز آموزش حوزه هنری، محمدصادق کوچک‌زاده مدیر مرکز آموزش و جمعی از استادان مرکز آموزش، فعالان عرصه فرهنگ و هنر و هنرجویان ورودی جدید روز پنج شنبه ۱۴ دیماه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار سوره برگزار می‌شود.

بنابر این گزارش ۳۰۰ نفر هنرجوی جدید که مرحله مصاحبه تخصصی را با موفقیت طی کرده‌اند به دعوت مرکز آموزش حوزه هنری در این مراسم شرکت می‌کنند. معرفی ظرفیت‌های مرکز آموزش حوزه هنری، معرفی دوره‌های آموزشی این مرکز، آشنایی با فرآیند ثبت نام در دوره‌ها و فعالیت‌های هنرجویی و آشنایی با مرامنامه هنرجویی مرکز آموزش حوزه هنری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست برای هنرجویان جدید مرکز آموزش است.

در این مراسم دکتر مجید شاه‌حسینی به عنوان یکی از اساتید برجسته دوره‌های تاریخ سینما به عنوان یک از سخنرانان اصلی مراسم حضور خواهند داشت. ارائه برنامه و طرح برگزاری دوره‌ها و نحوه فعالیت مرکز آموزش توسط کارشناسان مرکز آموزش یکی دیگر از بخش‌های مهم این مراسم خواهد بود.

سخنرانی محمدصادق کوچک‌زاده مدیر مرکز آموزش و معرفی فعالیت‌های جدید مرکز آموزش و توضیح درباره تاسیس مدارس جدید این مرکز از دیگر بخش‌های این آیین خواهد بود.

پخش کلیپ، اجرای سرود و تواشیح نیز از دیگر بخش‌های این برنامه در ایام ولادت حضرت زهرا سلام الله خواهد بود.

شایان ذکر است دوازدهمین دوره آموزش‌های تخصصی هنر از هفته سوم دیماه در مرکز آموزش حوزه هنری آغاز می‌شود.

دوازدهمین دوره تخصصی مرکز آموزش حوزه هنری افتتاح می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha