۱۴۰۲.۱۰.۰۶

مرکز موسیقی حوزه هنری در اولین نمایشگاه تخصصی صنعت موسیقی ۲۰۰ آلبوم از تولیدات ۱۶ سال اخیر را ارائه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، اولین نمایشگاه تخصصی صنعت عنوان رویدادی است که این روزها در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد برگزار شده و توجه علاقه‌مندان حوزه موسیقی را  به خود جلب کرده است.

در میان تولیدکنندگان و فعالان حوزه موسیقی، دفتر موسیقی حوزه هنری با هدف معرفی مرکز موسیقی حوزه هنری و خدمات حوزه تولید و توزیع موسیقی ایران در غرفه ۳۱ و ۳۲ سالن c این نمایشگاه مستقر است.

غرفه مرکز موسیقی حوزه هنری از روز گذشته که این نمایشگاه افتتاح شد، میزبان فعالان موسیقی و آهنگسازان و دانشجویان موسیقی که مخاطبان تخصصی این نمایشگاه هستند، بوده است. در این غرفه حدود ۲۰۰ آلبوم که در این سالها منتشر شده در کنار ردیف‌های موسیقی ایرانی که در ماه‌های اخیر منتشر شده است به مخاطبان ارائه می‌شود.

همچنین در این غرفه نمونه‌های تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری طی ۴ دهه اخیر به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود، اما عرضه آثار شامل ۲۰۰ آلبومی است که طی ۱۶ سال اخیر منتشر شده‌اند.

اگرچه تمرکز اصلی نمایشگاه روی برگزاری کارگاه‌های سازسازی است اما ناشران فعال موسیقی هم تاکنون نمایش و عرضه موفقی از آثار خود داشته‌اند.

مرکز موسیقی حوزه هنری تا پایان این نمایشگاه که تا ۸ دی ماه خواهد بود، میزبان چندتن از خوانندگان و هنرمندان نام‌آشنای حوزه موسیقی که در تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری همکاری داشته‌اند می‌شود.

علاقه‌مندان و مخاطبان حوزه موسیقی می‌توانند تا ۸ دی ماه به غرفه ۳۱ و ۳۲ سالن c مجموعه نمایشگاهی برج میلاد مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha