۱۴۰۲.۱۰.۰۶

سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان مجموعه برنامه‌ی شب خاطره روایت جهان‌پهلوان حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۹ در ۴۰ زورخانه‌ کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، هم‌زمان با چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و مصادف شدن آن با شب میلاد حضرت زهرا (س)، سومین رویداد ملی روایت حبیب با عنوان مجموعه برنامه‌ شب خاطره روایت جهان‌پهلوان حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه هنری، با مشارکت فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور سه‌شنبه ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۹ در ۴۰ زورخانه‌ کشور برگزار می‌شود.

در این مجموعه برنامه، هم‌رزمان شهید سلیمانی روایت‌گر و تبیین‌گر شاخص‌های مکتب شهید سلیمانی هستند. همچنین به همت مراکز استانی حوزه هنری، گروه‌های مختلف هنری به اجرای برنامه‌هایی همچون نمایش، گروه سرود، شعرخوانی، نقالی و ... خواهند پرداخت.

ورزشکاران، پهلوانان و پیشکسوتان این عرصه به یاد سردار شهید که از ورزشکاران و پهلوانان ورزش‌های باستانی بودند؛ با حضور و هنرنمایی مرشد زورخانه به اجرای آئین ورزش باستانی می‌پردازند.

در این رویداد ملی جهان‌پهلوان از تولیدات مرتبط با مکتب شهید سلیمانی و خاطرات ایشان همچون تولیدات مکتوب، تصویری و تجسمی که در سال گذشته در مراکز استانی تولید شدند؛ رونمایی می‌شود و به اجرا درمی‌آیند.  

همچنین در این مراسم، برنامه‌هایی همچون اهدای نشان پهلوانی به خانواده‌ معظم شهدای مدافع حرم و آئین گل‌ریزان برای آزادی تعدادی از مادران زندانیِ جرائم مالی غیر عمد اجرا می‌شود.

لازم به ذکر است، در این اقدام کم‌نظیر که در فضای زورخانه ها صورت می‌گیرد، خانواده‌های معظم شهدا، هم‌رزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، هنرمندان و خانواده‌ها حضور خواهند داشت و مخاطب این برنامه خواهند بود. همچنین در این مجموعه برنامه، مادران و همسران شهدا از سردار دل ها روایتگری می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha