۱۴۰۲.۰۹.۲۹

رویداد ملی تجسمی شهیدالقدس، در قالب‌های تولید پوستر، تصویرسازی و پرچم و کتیبه با موضوع «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مقاومت و فلسطین» به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، رویداد ملی تجسمی شهیدالقدس، در قالب‌های تولید پوستر، تصویرسازی و پرچم و کتیبه با موضوع «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مقاومت و فلسطین» با راهبری اساتیدی چون محمدرضا دوست محمدی، محمد صابر شیخ رضایی، مجتبی مجلسی، حامد مغروری و مهدی سهرابی نصر به همت مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری با همکاری حوزه هنری استان کرمان و با حضور هنرمندان سراسر کشور به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، در کرمان برگزار خواهد شد.

در این رویداد ملی که از ۲۹ آذر تا ۱ دی‌ماه برگزار خواهد شد، به نفرات برتر هر بخش جوایز نقدی شامل ۳۰ تا ۷۰ میلیون ریال، اهدا خواهد شد. جایزه نفر اول هفتاد میلیون ریال، جایزه نفر دوم پنجاه میلیون ریال و جایزه نفر سوم سی میلیون ریال خواهد بود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند مشخصات و نمونه آثار قبلی خود را در پیام‌رسان ایتا و تلگرام به آدرس @Art_kerman ارسال نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha