۱۴۰۲.۰۹.۰۶

«فردا با فلسطین است» به عنوان کارگاه نقش‌آفرینی معماران و هنرمندان برای تولید آثار یادمانی مرتبط با فلسطین، برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، رویداد «فردا با فلسطین است» با محوریت تلاش معماران و هنرمندان برای خلق اثر هنری مرتبط با فلسطین و مردم مظلوم غزه است که پنجشنبه و جمعه این هفته مصادف با ۹ و ۱۰ آذرماه به همت مرکز معماری اسلامی برگزار می‌شود.

کارگاه نقش‌آفرینی معماران و هنرمندان برای تولید آثار یادمانی مرتبط با فلسطین به‌صورت گروهی و انفرادی است که پس از جمع‌آوری و داوری آثار تولید شده از آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

در واقع فلسطین سرزمین سرسبزی که نسیم مدیترانه‌اش نوازش کودکان بود، سال‌هاست نفسش در باریکه غزه حبس شده است. اکنون وقت نفس‌کشیدن است، نفسی عمیق که دل‌ها را به لرزه انداخته و طوفانی به پا کرده که جهانیان را بیدار و قله‌های جولان را فتح می‌کند. امروز کودکان و مردم این سرزمین از همیشه زنده‌تر شده‌اند، چراکه هر نفسی از باریکه غزه بریده ‌شود قلب هزاران نفر را بیدار می‌کند، هر چراغ‌خانه‌ای که خاموش شود هزاران دل تاریک را روشن می‌کند، هر خانه‌ای که فروریزد دژی استوار در برابر بی‌رحمان و متجاوزان به پا می‌دارد و هر درختی که می‌سوزد به درخت تنومندی که ریشه در آزادگی و انسانیت دارد بدل می‌گردد.

امروز فلسطین از همیشه زنده‌تر است و در پی آغوش فردای سرزمین مادری است تا آن را به آغوش بگیرد، فردایی که در زلالی چشمان کودکانش، آسمان آبی باشد.

فردا با فلسطین است...

«فردا با فلسطین است»؛ کارگاه خلق آثار معماران و هنرمندان برای فلسطین

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد باید  نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۹۰۰۲۷۴۹۰۴ پیامک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha