۱۴۰۲.۰۸.۲۹

گردهمایی «گوهر سرخ تعزیه ایران» به دبیری مرشد محسن میرزاعلی امروز ۲۹ آبان ماه در تالار سوره برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، ویژه برنامه «گوهر سرخ تعزیه ایران» که گردهمایی تعزیه‌خوانان کشور است با حضور هنرمندان پیشکسوت تعزیه کشور ۲۹ آبان ماه ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.

مرشد محسن میرزاعلی در خصوص بخش‌های این گردهمایی اظهار کرد: در این محفل اسماعیل محمدی به عنوان پیشکسوت تعزیه کشور واز جمله افراد تاثیرگذار در تئاتر آیینی و مذهبی که از هنرمندان صاحب سبک در این حوزه است، مورد تجلیل قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به فعالیت‌ها و کارنامه هنری اسماعیل محمدی بیان کرد: در این بزرگداشت بزرگان تئاتر آیینی و دینی از جمله داود فتحعلی بیگی و عظیم موسوی و کاظم نظری مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی به سخنرانی می‌پردازند در این محفل همچنین مخاطبان شاهد اجرای زره‌پوشی و موسیقی سنتی و محمد و علی سعیدی (آواز دوقلوهای ایران) خواهند بود.

میرزاعلی افزود: چندتن از هنرمندان نام‎‌آشنا که با کار اسماعیل محمدی آشنایی دارند از جمله سیروس همتی و بهروز غریب پور در کنار هنرمندان بزرگی از استان‌های مختلف کشور چون محمد رضایی، رضا حیدری، عباس جواهری، مرشید ابوالحسن میرزاعلی در گردهمایی «گوهر سرخ تعزیه» حضور دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha