۱۴۰۲.۰۸.۲۹

سه کتابی که به قلم امید مهدی‌نژاد (شاعر، طنزپرداز و مدیرمسئول مجله سه نقطه) به تازگی در انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده در حاشیه صد و هشتادمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» رونمایی شد.

به گزارش روابط حوزه هنری؛ سه کتاب «ابولچپ»، «خاک عالم» و «الادختر» عنوان کتاب های طنز به قلم امید مهدی‌نژاد هستند که در حاشیه صد و هشتادمین شب شعر طنز «در حلقه رندان» رونمایی شد.

عباس حسین‌نژاد، مدیر دفتر طنز حوزه هنری، سعید بیابانکی شاعر و امید مهدی نژاد، نویسنده این سه گانه، با حضور روی صحنه در حلقه رندان از نسخه‌های چاپی «ابولچپ»، «خاک عالم» و «الادختر» رونمایی کردند.

امید مهدی‌نژاد در مورد نگارش این آثار گفت: اینها اشعاری هستند که بعضی از آنها به طور پراکنده در شب شعرها شنیده شده و الان به صورت کامل در اختیار مخاطبان قرار گرفته است و خوشحال هستم که این آثار به چاپ رسیده است .  

عباس حسین‌نژاد در گفت‌وگویی با تاکید بر حمایت از آثار مکتوب که جنبه شوخ‌طبعی بالایی دارند گفت: وظیفه ما در دفتر طنز حمایت از انتشار آثار طنزی است که هم قدرت شوخ‌طبعی بالایی دارند و هم به دلیل منصفانه بودن و قوت شعری، سطح سلیقه ادبی مخاطبان طنز فارسی را بالا می‌برند.

او افزود: ما همیشه اعلام کردیم و این بار نیز اعلام می‌کنیم که پذیرای آثار طنزپردازان از سراسر کشور هستیم تا بستر چاپ و نشر آن آثار را فراهم کنیم. کافی است هنرمندان با صفحات دفتر طنز در فضای مجازی ارتباط بگیرند و اثر خود را به دست ما برسانند تا کتاب آنها در فرایند انتشار قرار بگیرد.

در پشت جلد کتاب خاک عالم آمده است:

آموزشگاه خاکِ عالم برای ترم جدید ثبت‌نام می‌کند.

آموزش ذن، یوگا، عرفان برزیلی، و دوره‌های تخصصی فناء فی‌الله

در پشت جلد کتاب الادختر آمده است:

قابل توجه بانوان وجیهه،با مزاحم‌پاره‌کن‌های ما، پلیس خود باشید.

دوبرمن اصل، عصبی، بی‌حوصله، ضد مرد، دارای شناسنامه جدید و گواهی سلامت.

و در پشت جلد کتاب ابولچپ آمده است:

موسسه آموزش عالی ابولچب برای سال تحصیلی جدید دانشجو می‌پذیرد.

کاردانی به کارشناسی،کارشناسی به کارشناسی ارشد،سیکل به دکترا

 برای خرید این کتاب می‌توانید به کتاب‌فروشی‌های سراسر کشور یا فروشگاه اینترنتی سوره مهر مراجعه کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha