۱۴۰۲.۰۸.۲۸

آیین افتتاح فاز نخست مجموعه فرهنگی هنری «کارستان بهارستان» ۳۰ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی حوزه هنری؛ مراسم افتتاح رسمی مجموعه فرهنگی هنری «کارستان بهارستان»  روز سه‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه ساعت ۱۳ با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس‌جمهور و محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است، مجموعه «کارستان بهارستان» که بزرگ‌ترین پردیس فرهنگ و هنر کشور به شمار می‌رود، با تمرکز بر میزبانی و ارائه خدمت به افراد و گروه‌های فعال در زیست‌بوم «کودک و نوجوان»، در صدد تقویت جریان نوآوری فرهنگی کشور است.
«کارستان بهارستان» که در محله بهارستان تهران قرار دارد، با حدود ۴۸۰۰ مترمربع فضای کار اشتراکی و اختصاصی، و امکان میزبانی هم‌زمان بیش از ۴۰۰ نفر، مجهز به زیرساخت‌های عمومی و تخصصی مناسب، برای تولید محصول یا ارائه خدمات نوآورانه به فعالان فرهنگ، هنر و رسانه است.

از امکانات و تجهیزات این مجموعه فرهنگی هنری می‌توان به استودیوی بزرگ برنامه‌سازی و پخش زنده، پلاتو، بلک‌باکس و استودیوی کروماکی، استودیوی صوت، موسیقی و صداگذاری، کارگاه طراحی و ساخت،سینماتک و سالن پخش فیلم، میز و اتاق‌های کار، گالری و فضای نمایشگاهی و فضای برگزاری رویداد اشاره کرد.

بزرگ‌ترین پردیس فرهنگ و هنر کشور افتتاح می‌شود

بزرگ‌ترین پردیس فرهنگ و هنر کشور افتتاح می‌شود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha