۱۴۰۲.۰۸.۰۱

با برگزاری رویداد منطقه‌ای‌ تولید پوستر«فتح المبین» به همت حوزه هنری استان کرمان، آثار تولید شده در حضور نماینده حماس در ایران اکران شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در این رویداد که به همت حوزه هنری استان کرمان و سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان برگزار شد، گرافیست‌هایی از ۶استان کشور دور هم جمع شدند تا از مبارزان فلسطینی روایت کنند. مجتبی اسدی، رئیس حوزه هنری استان کرمان در گفت‌وگو با روابط عمومی حوزه هنری درباره این رویداد گفت: در پی حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» غزه بر آن شدیم از پایتخت مقاومت جهان اسلام« کرمان» این رویداد را رقم بزنیم. 
وی افزود: این رویداد با محوریت فلسطیــــن آزاد، عملیات طوفان الاقصی و جنایـات صهیـونیـــست و با حضور حدود ۴۰هنرمند از استان‌هایی همچون یزد، هرمزگان،خراسان جنوبی، سیستان‌وبلوچستان و کرمــان در روزهای ۲۷و ۲۸ مهـــرماه برگزار شد.

پیام همدردی مردم ایران به غزه با زبان هنر


اسدی ادامه داد: در این رویداد، هنرمندان بعد از ادای احترام به شهید حاج « قاسم سلیمانی» به تولید اثر پرداختند و خروجی این رویداد تا به حال ۲۵ اثر بوده که به تدریج در فضای مجازی انتشار پیدا کرده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

پیام همدردی مردم ایران به غزه با زبان هنر


وی تاکید کرد، برای ما در این رویداد علاوه از تولید اثر، جمع شدن اصحاب هنر و هنرمندانی که هم به هنر ایمان دارند و هم به ابزار هنر مسلح شده‌اند، دور همدیگر و واکنش نشان دادن به این اتفاق، اهمیت داشت. به گفته رئیس حوزه هنری استان کرمان، اتفاقی که ۳۰ مهرماه در کرمان افتاد نامگذاری خیابانی به نام غزه با حضور آقای«خالد قدومی» نماینده حماس در ایران بود و این آثار در حضور ایشان اکران شد و امیدواریم پیام همدردی مردم ایران خصوصا کرمان به مردم غزه برسد.

پیام همدردی مردم ایران به غزه با زبان هنر

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha