۱۴۰۲.۰۷.۱۹

دفتر پاسداشت زبان فارسی در حوزۀ هنری با همکاری انجمن زبان‌شناسی ایران، سلسله نشست‌های «دیدار با زبان‌شناس»با هدف بازیابی و بازخوانی آثار مرحوم کورش صفوی (زبان‌شناس و مترجم برجسته ایرانی )، به‌صورت برخط برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی حوزۀ هنری، در سلسله نشست‌های «دیدار با زبان‌شناس»، استادان و دانشجویان و پژوهشگران رشته‌های زبان‌شناسی، زبان و ادبیات فارسی، ترجمه، فلسفه و منطق و... می‌توانند یکی از آثار مرحوم کورش صفوی را انتخاب کرده و دربارۀ آن صحبت کنند.

در این جلسات شرکت‌کنندگان میتوانند صرفاً گزارشی از محتوای کتاب ارائه کنند و اثر انتخابی را بررسی و نقد کنند یا مباحث روزآمد موضوع را با علاقه‌مندان و حاضران در نشست در میان بگذارند.

هدف از ارائۀ چندبارۀ افراد مختلف از هر اثر این است که هر کتاب‌های زنده‌یاد صفوی از جهات مختلف و با دیدگاه‌های گوناگون بررسی شود. در قالب این سلسله نشست، به ارائه‌دهندگان گواهی برگزاری نشست تقدیم می‌شود و متن ارائه‌ها در کتاب یادنامه ایشان منتشر خواهد شد.

از علاقه‌مندان به ارائه‌ و سخنرانی دعوت می‌شود تا ۲۵ مهر۱۴۰۲ با تکمیل فرم مجازی به نشانی https://survey.porsline.ir/s/4IZ6rJgw ، همراهی خود را اعلام کنند.

بازخوانی آثار استاد کورش صفوی با حضور  استادان و پژوهشگران

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha