۱۴۰۲.۰۷.۰۹

هنرمندان نوجوان ایرانی با تولید استاپ موشنی به نام «حنظله»، همبستگی و همدردی خود را با کودکان فلسطینی ابراز کردند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، هنرمندان نوجوان، استاپ موشنی به یاد ناجی علی (گرافیست فلسطینی) که کاراکتر حنظله را تبدیل به نماد مقاومت کرد؛ اثری به نام «حنظله» تولید کرده‌اند تا با زبان هنر، همبستگی و همدردی خود را با کودکان فلسطینی ابراز کنند.
حوزه هنری کودک و نوجوان با انتشار این استاپ موشن در صفحه آپارات به نشانی @artteen_ir  نوجوانان را دعوت به نگارش متنی برای ابراز همدلی و همبستگی برای کودکان فلسطینی کرده است.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده دل‌نوشته کودکان و نوجوانان برای بچه‌های فلسطینی تا 14 مهرماه ادامه خواهد داشت و قرار است هفته آینده، 10 نفر از کودکان و نوجوانان که بهترین متن را در همدردی و همبستگی با کودکان فلسطینی نوشته‌اند، مورد تجلیل قرار گیرند.
اسامی عوامل تولید استاپ موشن «حنظله» که بر اساس طرحی از محمدرضا آهویی تهیه شده و تولیدی از نوجوانان باشگاه استاپ موشن به همراه مربیان‌شان است،  بدین شرح است: فاطمه عسگری تهیه کننده، فاطمه کمیزی کارگردان و سرپرست فیلمنامه، زهرا پیریایی دستیار کارگردان، مهدی ورزی مشاور فنی، فاطمه رضاعلیزاده - سوگند میررفیع و زهره حسینی گروه پشت صحنه، فاطمه رضا علیزاده- زهرا پیریایی- مریم احمدی-فریماه قجاوند و حنانه وطن‌دوست گروه تدوین، رادین رستمی و امیرمحمد احمدی مسئول ضبط رئال.
همچنین گروه ساخت به سرپرستی فاطمه عسگری و با همکاری مهدیه فضلی پور، هانیه گودرزی، زهرا عبدالکریمی، ریحانه گودرزوند، زهرا حسینی، فریماه قجاوند، فاطمه مظلوم و دنیا ورمزیار بوده است.
گروه انیمیت نیز به سرپرستی محمدرضا آهویی و همکاری مریم احمدی- حنانه وطن‌دوست- زهرا پیریایی و ساغر خشنود همراه بوده است. موسیقی اثر با همکاری رحمت الله وطن‌دوست و حنانه وطن دوست تولید شده و استودیوی ملی نوجوانان زی تیم ایده‌پرداز و مجری این طرح بوده‌ است.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha