۱۴۰۲.۰۷.۰۵

در راستای تحقق اهداف و چشم انداز تعریف شده، مرکز نوآوری امید و مؤسسه تبیان تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش مرکز ارتباطات امید؛ نشست مشترک مدیران مرکز نوآوری امید و مؤسسه تبیان باهدف امضای تفاهم‌نامه همکاری در راستای تحقق اهداف و چشم اندازه تعریف شده، برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سید رضا کاظمی مدیرعامل مؤسسه تبیان گفت: باتوجه‌به رویکرد مرکز نوآوری امید و اقداماتی که در تبیان صورت می‌پذیرد بر آن شدیم تا هم‌افزایی بیشتری بین این دو مجموعه تفاهم‌نامه‌ای به امضا برسد.

وی افزود: از گذشته دو هدف در مؤسسه تبیان دنبال می‌شد، نخست بحث تولید محتوای رسانه‌ای و دیگری فعالیت مربوط به حوزه فناوری که البته به این دو هدف موضوع نوآوری نیز اضافه شده است. بحث نوآوری نیز به فعالیت‌های جدید تبیان اضافه شده است.

مدیرعامل مؤسسه تبیان تصریح کرد: فعالیت تولید محتوای تبیان با جدیت دنبال شده و در مسیر ارتقا فعالیت در پی گسترش همکاری هستیم از همین رو یکی از راه‌های توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های مؤسسه تبیان همکاری با مجموعه‌های هم افق است.

در ادامه امین نادری مدیرعامل مرکز نوآوری امید نیز با تأکید بر اهمیت همکاری و هم‌افزایی با سازمان‌های همسو گفت: مرکز نوآوری امید وظیفه حمایت از صاحبان ایده، تیم و محصولات نوآورانه در زیست‌بوم صنایع خلاق فرهنگی با موضوع کودک و نوجوان را بر عهده دارد. زمانی که مأموریت ما در حوزه کودک و نوجوان تعریف شد همه تمرکز و منابع باید در همین حوزه متمرکز شود یکی از جنبه‌های تمرکز همکاری با سازمان‌ها و نهادهایی هستند که هم راستا با ما در حوزه‌های فرهنگی و هنری فعالیت می‌کنند. امضای تفاهم‌نامه می‌تواند بسیاری از موازی‌کاری‌ها را برداشته و گاهی به اقدامات و فرایندها شتاب مضاعف بدهد.

وی اضافه کرد: با چنین توافق‌هایی شاهد موازی‌کاری و هم‌پوشانی نخواهیم بود و این توافقی که امروز بین مرکز نوآوری امید و مؤسسه تبیان منعقد می‌شود بسیار امیدبخش است.مدیرعامل مرکز نوآوری امید خاطرنشان کرد: امید در حال شناسایی تیم‌هایی است که در حوزه کودک و نوجوان فعالیت می‌کند. این تیم‌ها گاهی اوقات در مرحله ایده و طرح و بعضی از آنها در مرحله محصولات هستند. ازاین‌رو قرار است از این تیم‌ها حمایت و محصولات و ایده‌های آنها تجاری‌سازی شود. این حمایت‌ها به حمایت‌های مالی خلاصه نمی‌شود؛ اما بخش بزرگ این حمایت‌ها مربوط به شبکه‌سازی و رفع موانع است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha