۱۴۰۲.۰۷.۰۱

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالگرد درگذشت مرحومه فرزانه پزشکی پیام تسلیت منتشر کرد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، در متن پیام تسلیت محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

«در سالگرد درگذشت مرحومه فرزانه پزشکی، ضایعه فقدان این بانوی فرهیخته و فعال را به جامعه فرهنگ و هنر ورسانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده آن بزرگوار صبر مسئلت می نمایم.
وی که بانویی عفیف و فعال و حاضر در صحنه های اجتماعی و فرهنگی و مخصوصا هیئت هنر بود، نمونه عینی است از گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه زنان و دختران بگونه‌ای که پس از یکسال، شاگردان، همکاران و دوستان وی همچنان از فراق او دردمندانه سخن می‌گویند.
شایسته است منش و روش خلاق و دلسوزانه و عالمانه ی وی در برنامه ریزی و مواجهه با مسائل فرهنگی اجتماعی خصوصا در حوزه زنان و دختران، مورد توجه و الگوسازی و نشر قرار گیرد.»

بر اساس این گزارش،‌ ششم مهرماه ۱۴۰۱ فرزانه پزشکی، معلم، طراح، برنامه‌ساز، سردبیر و کارگردان هنری در چهل سالگی، و چند روز پس از بازگشت از سفر اربعین، از دنیای فانی پر کشید. حالا در سالگرد درگذشت این معلم و کارگردان هنری کشور، گردهمایی جمعی از فعالان فرهنگ و هنر و رسانه و همچنین دوستان، همکاران و بستگان او برگزار می‌شود تا در سالگرد پرکشیدنش از منش و شخصیت و حضور او در حوزه‌های مختلف فرهنگ، آموزش و رسانه بگویند و بشنوند. مراسم یادبود وی در تاریخ ٧ مهرماه، در سالن سوره حوزه هنری برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha