۱۴۰۲.۰۶.۰۲

پوسترهای پویش کتابخوانی «هیس‌طوری» در سطح شهر تهران با نصب بر بیلبوردهای مناطق پر رفت و آمد رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، پویش کتابخوانی «هیس‌طوری» که این روزها اختتامیه خود را با برپایی اردویی گفتگو محور در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار می‌کند، پوسترهای خود را در  بیلبوردهای شهری پایتخت به نمایش گذاشت.
این پویش، 5 پوستر با موضوعات تاریخی-استعماری را طراحی و در آستانه سالروز اشغال ایران توسط متفقین منتشر کرده است که این روزها بیلبوردهای پایتخت‌ را به خود اختصاص داده است ، هر یک از این پوسترها دریچه ای به قلب تاریخ استعمار می‌گشاید و گوشه ای از آن را بیان می‌کند. عناوین انتخاب شده در طراحی این پوسترها شامل «پیمان سعدآباد، شد هرچه بادا باد»، «دشت نا امید ایران، توی خاک افغانستان»، «رأی بریتانیا: محمدرضا پهلوی» و «موریس» هستند.
پای همه پوسترها با جمله «این یه صفحه از تاریخه... اما صداشو در نیار» امضا شده است و تعریفی از اهداف پویش «هیس‌طوری» دارد.
 پویش «هیس‌طوری» 2 شهریور ماه همزمان با سالروز اشغال ایران توسط متفقین و فرار رضاخان، با پشت سر گذاشتن مجموعه برنامه‌هایی به کار خود پایان می‌دهد و نفرات برگزیده را معرفی می‌کند.
هیس‌طوری که یک پویش سراسری حول مطالعه و کنش گری، پیرامون 15 جلد کتاب سرگذشت استعمار نوشته مهدی میرکیایی و منتشرشده در انتشارات سوره مهر است، کار خود را از آبان 1401 آغاز کرد و روند برگزاری آن تا پایان تیرماه 1402 ادامه داشت. هدف اصلی این پویش با بهانه مطالعه 15 جلد کتاب سرگذشت استعمار این بود تا بچه‌ها با مفهوم مهم و بنیادین ذیل عرصه دشمن‌شناسی و مطالعه تاریخ با عنوان استعمار که از غرب برخاسته آشنا شوند.

رنگ «هیس‌طوری» به تن پایتخت نشست

رنگ «هیس‌طوری» به تن پایتخت نشست

رنگ «هیس‌طوری» به تن پایتخت نشست
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha