۱۴۰۲.۰۵.۲۱

همزمان با برگزاری سوگواره «رستخیز عام» در حوزه هنری، این رویداد عاشورایی، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های کشور داشت، به طوریکه بیش از 40 رسانه سراسری مکتوب و تلویزیونی این رویداد را پوشش خبری دادند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، همزمان با آغاز سوگواره «رستخیز عام» در حوزه هنری، اخبار این رویداد در رسانه‌های تصویری و مکتوب کشور بازتاب چشمگیری داشت.
بنابراین گزارش، نشست خبری این رویداد که با حضور  علی فروزانفر، معاون هنری حوزه هنری و کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری برگزار شد، علیرغم آنکه همزمان با رویدادهای گسترده مربوط به روز خبرنگار در سراسر کشور بود، نظر بسیاری از خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کشور را جلب کرد و بیش از 40 خبرگزاری و رسانه مکتوب و تصویری خبر این رویداد را پوشش دادند. خبرگزاری‌های صدا وسیما، مهر، فارس، باشگاه خبرنگاران جوان، برنا، تسنیم، آنا، خبرگزاری دفاع مقدس، خبرآنلاین، خبرگزاری حوزه، ایکنا، خبرگزاری ایلنا، پانا، روزنامه کیهان، روزنامه قدس، روزنامه ایران، جوان و... از جمله رسانه‌هایی بودند که اخبار سوگواره را پوشش دادند.
علاوه بر این، واحدمرکزی خبر به صورت ویژه به سوگواره رستخیز عام پرداخت. برنامه تلویزیونی « سلام خبرنگار» در شبکه خبر نیز با دعوت از علی فروزانفر معاون هنری حوزه هنری جزئیات بیشتری از برنامه را در اختیار مخاطبان خود قرار داد.  خبر آغاز به کار سوگواره رستخیز عام در بخش های مختلف خبری نیز پخش شد.
سوگواره عاشورایی «رستخیز عام» در بخش‌های هنرهای تجسمی، نمایش، موسیقی، ادبیات، کودک و نوجوان و... از ۲۰ تا ۲۷ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در حوزه هنری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha