به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، نتایج نظرسنجی انجام شده از سوی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما حاکی از آن است که در دهه اول محرم سال جاری در مجموع ۵۲.۴ درصد از پاسخگویان، بیننده ویژهبرنامههای دهه اول ماه محرم شبکههای سیما بودهاند که این عدد نسبت به سال گذشته ۸.۱ درصد رشد یافته است.
براساس نظرسنجی مذکور، برنامه «حسینیه معلی» با ۳۰.۶ درصد بیننده و رضایت ۸۹.۹ درصدی در صدر برنامههای مناسبتی محرم قرار گرفته است و پس از آن «مرثیه خوانی حاج محمود کریمی» از شبکه دوم سیما با ۱۰.۷ درصد مخاطب و رضایت ۹۰.۹ درصدی جای گرفته است.
همچنین برنامههای «حسینیه ایران» و «روضه خانگی» از شبکه اول سیما، «بابالقبله» از شبکه پنجم سیما، «باکربلا» از شبکه آموزش، «روایت کربلا» و «خیمهگاه» از شبکه قرآن، «تنها مسیر» (سخنرانی حجتالاسلام پناهیان) از شبکه افق و «باحسین حرف بزن» از شبکه نسیم از جمله پرمخاطبترین برنامههای امسال در ایام عزاداری اباعبداللهالحسین (ع) بودند.
۵۹ درصد شرکتکنندگان در نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، نمایش مراسم عزاداری دهه اول محرم از تکایا و هیأتهای شهرها و روستاهای کوچک را موفق ارزیابی کردهاند.
همچنین برنامههای «حسینیه ایران» و «روضه خانگی» از شبکه اول سیما، «بابالقبله» از شبکه پنجم سیما، «باکربلا» از شبکه آموزش، «روایت کربلا» و «خیمهگاه» از شبکه قرآن، «تنها مسیر» (سخنرانی حجتالاسلام پناهیان) از شبکه افق و «باحسین حرف بزن» از شبکه نسیم از جمله پرمخاطبترین برنامههای امسال در ایام عزاداری اباعبداللهالحسین (ع) بودند.
۵۹ درصد شرکتکنندگان در نظرسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، نمایش مراسم عزاداری دهه اول محرم از تکایا و هیأتهای شهرها و روستاهای کوچک را موفق ارزیابی کردهاند.
نظر شما