۱۴۰۲.۰۴.۲۷

کارگاه آموزشی تولید محور« کارتون » با تدریس استاد «مجید خسرو انجم » و با حضور هنرجویان و هنرمندان عرصه کارتون و کاریکاتور در حوزه هنری گیلان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری ، کارگاه آموزشی تولید کارتون با حضور استاد مجید خسروانجم و  هنرمندان و علاقه‌مندان عرصه کارتون و کاریکاتور  در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 تیرماه در حوزه هنری استان گیلان برگزار شد.

حسن صمدی - مسئول مرکز رشد و استعدادیابی حوزه هنری گیلان- با اعلام این خبر گفت: با توجه به درگیری استان با چالش محیط زیستی، این کارگاه دو روزه با موضوع محیط زیست برگزار شد و هنرجویان کارگاه از زوایای مختلف به این موضوع پرداختند.

صمدی در خصوص کاربرد آثار تولید شده در کارگاه نیز گفت: آثار تولید شده، در تابلوهای شهری و فضای مجازی قابل استفاده است و تولید آثار در این کارگاه کمک ‌می‌کند هنرمندان در راستای حفاظت از محیط زیست به تجربه هنری دست پیدا کنند و در آینده کمیت و کیفیت آثار خود را با این موضوع افزایش دهند.

مسئول مرکز رشد و استعدادیابی حوزه هنری گیلان در باره برنامه های مرکز رشد و استعدادیابی حوزه هنری گیلان گفت: به زودی کارگاه‌های آموزشی تولیدمحور در سایر شاخه‌های هنری نیز با حضور اساتید تراز اول کشور و استان برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha