۱۴۰۲.۰۴.۲۷

نشست تخصصی «نبرد روایت‌ها» با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، و مرتضی سرهنگی نویسنده و استاد ادبیات پایداری در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، نشست تخصصی «نبرد روایت‌ها» آیین رونمایی از کتاب صوتی حاج جلال و تجلیل از لیلا نظری گیلانده با حضور حمیدرضا حاجی‌بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی نویسنده و استاد ادبیات پایداری، رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، ساسان ناطق مدیر دفتر هنر و ادبیات اسارت حوزه هنری کشور و مدیران فرهنگی و هنری استان اردبیل ۲۷ تیر ماه، در باغ موزه دفاع مقدس استان اردبیل برگزار می‌شود.

سخنرانی حمیدرضا حاجی‌بابایی و مرتضی سرهنگی از بخش های مهم این نشست خواهد بود و در این رویداد فرهنگی کتاب صوتی «حاج جلال» رونمایی و از نویسنده‌ این کتاب تجلیل می‌شود.

این کتاب نوشته‌ «لیلا نظری گیلانده»، از نویسندگان فعال ادبیات پایداری، داستانی بلند از خاطرات حاج جلال حاجی بابایی است که در روزگار دفاع مقدس دو فرزند و دو دامادش را برای پاسداری از میهن و انقلاب اسلامی در راه خدا می دهد. کتاب توسط انتشارات سوره مهر ، با صدای «داوود حیدری» تولید شده است.

 نشست تخصصی «نبرد روایت‌ها» در اردبیل برگزار می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha