۱۴۰۲.۰۴.۲۴

با پخش قسمت نهایی مسابقه تلویزیونی «هم‌آهنگ» با محوریت «توانمندسازی گروه‌های سرود از سراسر کشور» از شبکه افق سیما، گروه سرود «آوای بصیرت» از استان مازندران و گروه سرود «زهرائیون» از استان خوزستان به‌ترتیب رتبه‌های اول و دوم این مسابقه‌ی ملی را کسب کردند. این دو گروه با حمایت مراکز استانی حوزه‌ی هنری در این مسابقه شرکت کرده بودند.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری؛ مسابقه «هم‌آهنگ» با محوریت توانمندسازی گروه‌های سرود از سراسر کشور، یکی از برنامه‌های پرمخاطب تلویزیون در هفته‌های اخیر بود. فصل اول مسابقه تلویزیون «هم‌آهنگ» که با همت موسسه «ماوا» تولید شده است، روز جمعه 23 تیرماه و با پخش قسمت نهایی به پایان رسید.

مرحله پایانی این مسابقه با داوری علی لهراسبی، بهزاد عبدی، محمدمهدی سیار، امیریل ارجمند و سیما تیرانداز در قالب یک برنامه تلویزیونی از شبکه‌های افق و نسیم پخش شد.

نکته جالب توجه درباره این مسابقه، حضور پررنگ گروه‌های سرود تحت حمایت مراکز استانی حوزه هنری در «هم‌آهنگ» بود.

برخی از این گروه‌ها با درخشش در مراحل مقدماتی، به مراحل نهایی این مسابقه راه یافتند و در آخرین قسمت این برنامه نیز، دو گروه از مراکز استانی حوزه هنری موفق به کسب رتبه‌های برتر مسابقه «هم‌آهنگ» شدند.

گروه «آوای بصیرت» به سرپرستی محمدرضا ولی‌پور و با کارگردانی مهیار هزارجریبی، یکی از گروه‌های سرود مورد حمایت حوزه هنری استان مازندران بود که به عنوان بهترین گروه «هم‌آهنگ» برگزیده شد.

گروه «زهرائیون» نیز که با سرپرستی علی اکبر فلاحی و کارگردانی آرش ساربان راهی این مسابقه شده بود، از گروه‌های سرود مورد حمایت حوزه هنری استان خوزستان است که در این مسابقه به جایگاه دوم رسید.

اجرای ویژه این گروه به مناسبت عید سعید غدیر خم، در فضای مجازی با استقبال کاربران مواجه شده‌بود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha