۱۴۰۲.۰۴.۲۴

کتاب «نوزده نود و نه» نوشته ایوب آقاخانی روز یک‌شنبه ۲۵ تیر رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری، «۱۹۹۹» که نمایشنامه‌ای از ایوب آقاخانی با موضوع کروناست، یکشنبه ۲۵ تیرماه در سالن زنده‌یاد طاهره صفارزاده رونمایی خواهد شد.

در این برنامه که توسط دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری و انتشارات سوره مهر برگزار می‌شود، فرهاد قائمیان و هلیا امامی از بازیگران نام‌آشنای سینما، تئاتر و تلویزیون به همراه ایوب آقاخانی نویسنده این اثر حضور خواهند داشت و درباره این نمایشنامه صحبت خواهند کرد.

کتاب «نوزده، نود و نه؛ درام در نه صحنه» به‌قلم ایوب آقاخانی در ۷۲ صفحه توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است. آقاخانی این نمایشنامه را درباره کرونا نوشته و نگارش آن یک سال و نیم به طول انجامیده است.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «اصلا گزینه دیگه‌ای روی میز نیست. همه‌ش دعوای قدرته. معادلات دنیا داره جابه‌جا می‌شه؛ هزینه‌ش رو هم مردم عادی می‌دن؛ مثل همیشه حتی اگه اشتباه انسانی پشتش باشه. چرنوبیل یادت نیست؟ برای اون چشم بادومی‌ها هم که «مردم» یعنی «گله». فقط «شماره» عددها عوض می‌شن؛ قدرت جابه‌جا می‌شه تا بعضی‌ها بشینن سرجاشون و بفهمن دنیا دست کیه! این وسط ناصر و نرگس برای دوست‌های صمیمی‌شون گریه می‌کنن و یه جنازه می‌افته وسط خونه ما! »

علاقمندان و هنردوستان می‌توانند برای حضور در این برنامه، روز یکشنبه ۲۵ تیر ساعت ۱۱ به سالن زنده‌یاد طاهره صفارزاده حوزه هنری واقع در خیابان سمیه مراجعه کنند.

 «۱۹۹۹» رونمایی می‌شود

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha